Jerico's Upgrade van de ferrari 360 modena

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

dat is iinderdaad nooit weg.

ik wilde al heel graag een 1/18 model of het 1/12 model van ayrton senna. Maar heb momenteel de centen niet, omdat ik me rijbwijs aan het halen ben :mrgreen: .

dus ik loop toevallig deze, feest/speelgoedwinkel binnen om wat verf te kopen en zie daar in mijn ooghoek die kit liggen. Omdat het geen echte modelbouwshop is weten ze de waarde ook niet zo goed van dat model. En lag hij daar dus voor 13 euro, waar hij bij ander winkels tussen de 30-40 euro de deur uitgaat. Dus ik smekend aan me vriendin(het mocht dus, want ik heb natuurlijk :mrgreen: ). En dat nog voor een F1 auto uit mijn geboorte jaar.

greetz,

jerico
Afbeelding
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

heej mensen,

ik heb weer een verandering doorgevoerd in deze modelauto.

dit keer was de kofferbak aan de beurt van deze auto.

dit is hoe hij er eest uitzag

Afbeelding

en ik bouw hem om met een oud koffersetje dat aan elkaar zit wat uit de ferrari f550 maranello zat...
Afbeelding

dit is het resultaat van het ombouwen van het koffertje....
Afbeelding

ik heb de kofferbak ook nog wat extra details gegeven, en zoals je misschien kan zien ben ik de binnekant van de klep ook aa het bekleden.
Afbeelding
Afbeelding
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Schitterend gedaan, wanneer kan ik die van mij brengen :D

Montezemolo :thump_up:
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

Schitterend gedaan, wanneer kan ik die van mij brengen
kom even langs op de fiets en dan bouwen we hem samen om, kan je het gelijk leren...

en misschien kan ik dan die mooie murcielago over kopen met korting( is mijn aller aller lievelingsauto, en die staat dus ook bovenaan me verlanglijst)

:wink:

greetz en bedankt voor de positieve reactie,

jerico :!:
Afbeelding
Plaats reactie