Jerico's collectie-[23-3-2011] Paga....Sorry!
- jerico
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
heej allemaal,
hardstikke bedankt voor jullie positieve reacties:!:
alweer een update het gaat om de shelby cobra die ik op de kop had getikt op een hout en kunstof beurs...Die man had deze modelauto gelaserd staan in een blok acryl,helaas kreeg ik deze er niet bij
hier de foto's en hopelijk genieten jullie er van gisteren in mijn vorige post de ayrton senna en nu deze alweer...
de foto's zijn genomen met een nieuwe proef opstelling in mijn nieuwe foto doos!...mooi he? die gloed eronder
...

en nog een paar nieuwe foto's van mijn ford gt...

greetz,
jerico
hardstikke bedankt voor jullie positieve reacties:!:
alweer een update het gaat om de shelby cobra die ik op de kop had getikt op een hout en kunstof beurs...Die man had deze modelauto gelaserd staan in een blok acryl,helaas kreeg ik deze er niet bij
de foto's zijn genomen met een nieuwe proef opstelling in mijn nieuwe foto doos!...mooi he? die gloed eronder
en nog een paar nieuwe foto's van mijn ford gt...
greetz,
jerico
- Powersprint
- subarufreak
- Contacteer:
Mooie Cobra en Ford GT.
Ik denk dat ik net dezelfde Cobra heb.
Op mijn model staat onderaan "Road signature".
Na wat googlen heb ik gevonden dat het een onderdeel is van Yatming.
edit: Bondracer was me net voor.
Ik denk dat ik net dezelfde Cobra heb.
Op mijn model staat onderaan "Road signature".
Na wat googlen heb ik gevonden dat het een onderdeel is van Yatming.
edit: Bondracer was me net voor.
- jerico
- Contacteer:
Heej allemaal,
Na een geweldige dag op de NAMAC beurs in houten en de geweldige reis met Jochen en Xiphias(Frederik) wat update nieuws...
De eerste is de Ferrari FXX van hotweels elite...Heb hem kunnen bemachtigen voor een hele
mooie
prijs
...

En nu de Lamborhini Murcielago van autoart, Dit is/was demodelauto die boven aan mijn verlanglijstje stond
. Dankzij Frederik heb ik deze kunnen bemachtigen en hem persoonlijk overhandigd gekregen op zaterdag
...Dit is gewoon mijn ware droomauto...

verder heb ik nog een mooie 1/87 auto gehad van Frederik, een opel-dtm, hier zullen later foto's van volgen op mijn baan, eerst even alles afstoffen etc.
ik hoop dat jullie deze update bevalt, alle reacties zijn welkom.Dit zijn natuurlijk dan ook mijn eerste "echte" modellen...en ik hoop er meer van deze kwaliteit te kunnen bemachtigen...
greetz,
jerico
Na een geweldige dag op de NAMAC beurs in houten en de geweldige reis met Jochen en Xiphias(Frederik) wat update nieuws...
De eerste is de Ferrari FXX van hotweels elite...Heb hem kunnen bemachtigen voor een hele
En nu de Lamborhini Murcielago van autoart, Dit is/was demodelauto die boven aan mijn verlanglijstje stond
verder heb ik nog een mooie 1/87 auto gehad van Frederik, een opel-dtm, hier zullen later foto's van volgen op mijn baan, eerst even alles afstoffen etc.
ik hoop dat jullie deze update bevalt, alle reacties zijn welkom.Dit zijn natuurlijk dan ook mijn eerste "echte" modellen...en ik hoop er meer van deze kwaliteit te kunnen bemachtigen...
greetz,
jerico