Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hardstikke bedankt voor jullie positieve reacties:!:
alweer een update het gaat om de shelby cobra die ik op de kop had getikt op een hout en kunstof beurs...Die man had deze modelauto gelaserd staan in een blok acryl,helaas kreeg ik deze er niet bij hier de foto's en hopelijk genieten jullie er van gisteren in mijn vorige post de ayrton senna en nu deze alweer...
de foto's zijn genomen met een nieuwe proef opstelling in mijn nieuwe foto doos!...mooi he? die gloed eronder ...
Ik denk dat ik net dezelfde Cobra heb.
Op mijn model staat onderaan "Road signature".
Na wat googlen heb ik gevonden dat het een onderdeel is van Yatming.
Na een geweldige dag op de NAMAC beurs in houten en de geweldige reis met Jochen en Xiphias(Frederik) wat update nieuws...
De eerste is de Ferrari FXX van hotweels elite...Heb hem kunnen bemachtigen voor een hele mooie prijs ...
En nu de Lamborhini Murcielago van autoart, Dit is/was demodelauto die boven aan mijn verlanglijstje stond . Dankzij Frederik heb ik deze kunnen bemachtigen en hem persoonlijk overhandigd gekregen op zaterdag ...Dit is gewoon mijn ware droomauto...
verder heb ik nog een mooie 1/87 auto gehad van Frederik, een opel-dtm, hier zullen later foto's van volgen op mijn baan, eerst even alles afstoffen etc.
ik hoop dat jullie deze update bevalt, alle reacties zijn welkom.Dit zijn natuurlijk dan ook mijn eerste "echte" modellen...en ik hoop er meer van deze kwaliteit te kunnen bemachtigen...