Wat is de beste modelautobouwer in de schaal 1/18 ??
Wat is de beste modelautobouwer in de schaal 1/18 ??
Wat vinden jullie de beste modelautobouwer in de schaal 1/18 ??
Vul het in de poll in...
Vul het in de poll in...
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik heb zelf geen 1:18's maar zie ze regelmatig staan in de diverse shops. Als ik dan de Porsche 935 of Sauber Mercedes C9 van Exoto zie loopt het water me in de mond
Voor mij is Exoto de #1.

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

-
Moeilijk, moeilijk als ik moet kiezen tussen CMC en Exoto.
Beide merken leveren naar mijn mening dezelfde kwaliteit en detaillering. Omdat ik toch maar een keuze kan maken, dan kies ik toch voor Exoto, omdat deze fabrikant tot nu toe veel en veel meer modellen heeft uitgebracht, dan dat handjevol die CMC heeft uitgebracht.
Beide merken leveren naar mijn mening dezelfde kwaliteit en detaillering. Omdat ik toch maar een keuze kan maken, dan kies ik toch voor Exoto, omdat deze fabrikant tot nu toe veel en veel meer modellen heeft uitgebracht, dan dat handjevol die CMC heeft uitgebracht.
Ik ga voor gmp en lane. Maar die staan er niet tussen, dus valt er weinig te stemmen.
Het zijn net de echte verkiezingen, wat je goed vind, staat er niet bij.
Edit: bij gebrek aan alto's maar Action gestemd. Voordat iemand zich afvraagt waar die ene stem vandaan komt......
Nog een edit: was zelf ook nog Highway 61 vergeten.

Het zijn net de echte verkiezingen, wat je goed vind, staat er niet bij.
Edit: bij gebrek aan alto's maar Action gestemd. Voordat iemand zich afvraagt waar die ene stem vandaan komt......
Nog een edit: was zelf ook nog Highway 61 vergeten.

Laatst gewijzigd door Tim op za 25 sep 2004 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
CMC en Exoto zijn goed, alleen te duur geprijst soms. Daarom kies ik tussen Minichamps en Autoart, en ga dan voor de laatste. Dat komt omdat ze vaak net de afwerking en detaillering iets beter voor elkaar hebben. (denk aan de bekleding op stoelen e.d.). Dat neemt niet weg dat Minichamps en Autoart goedkoop zijn 

-
Kwiebje schreef:
Jammer dat exoto en cmc zo duur zijn anders waren deze favoriet geweest
Bart schreef:
CMC en Exoto zijn goed, alleen te duur geprijst soms. Daarom kies ik tussen Minichamps en Autoart, en ga dan voor de laatste
Deze poll gaat toch om de beste modelautobouwer te kiezen uit het opgegeven rijtje en niet om de prijzen wat ze kosten.

Zie titel van deze poll:
Wat is de beste modelautobouwer in de schaal 1/18 ?
.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
AutoArt voor mij ongetwijfeld, ze hebben simpelweg de beste prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast brengen ze ook erg veel leuke modellen uit, niet enkel de publiekslievelingen als Porsche en Lamborghini, maar ook de minder voor de hand liggende modellen zoals jaren 80 Audi's en BMW's die toch echt voor de serieuze verzamelaar zijn.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
The Red Dream schreef:Deze poll gaat toch om de beste modelautobouwer te kiezen uit het opgegeven rijtje en niet om de prijzen wat ze kosten.
Ligt er aan wat je belangrijk vindt: daarom is de vraag niet geheel duidelijk. De beste in wat? Afwerking? Aanbod? Prijs? Dus daarom mag iemand de prijs in zijn keuze betrekken.
Voor mij is een modelmaker het beste, als hij het 1:1 model het beste benadert in afwerking en detaillering en de vorm goed te pakken heeft.
Ik heb gekozen voor Exoto, omdat ze zeer gedetailleerde modellen maken, zonder dat ze nu echt bijzonder duur zijn (in vergelijking met handgebouwde modellen zoals Warmup die verkoopt). Ik wacht met smart op de straatversies van Ferrari van Exoto!

Ik vind verder AutoArt beter dan Kyosho, omdat Kyosho niet altijd de vorm goed te pakken heeft en soms rare steekjes laat vallen. Helaas voor mij maakt AutoArt geen Ferrari's. De lamborghini Miura en Countach van AutoArt heb ik echter al wel besteld.

Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info