Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
- straatauto
- Contacteer:
Hallo Tripoux en Chummy!
Deze dagen heb ik wat minder tijd voor het topic.
Prachtige Peugeot 505; ga ik vast en zeker ook zoeken a.s. zaterdag op de beurs.
Voor mij is Houten een tweemaandelijks uitje waar ik echt "naartoe leef"
Ik laat zateragavond wel weten wat ik op de kop getikt heb.
De Kuifje serie heb ik vaak in de hand gehad maar óók gedacht: als ik daar eenmaal mee begin...................................................................................................................................................het eind kan zoek raken!
Deze dagen heb ik wat minder tijd voor het topic.
Prachtige Peugeot 505; ga ik vast en zeker ook zoeken a.s. zaterdag op de beurs.
Voor mij is Houten een tweemaandelijks uitje waar ik echt "naartoe leef"
Ik laat zateragavond wel weten wat ik op de kop getikt heb.
De Kuifje serie heb ik vaak in de hand gehad maar óók gedacht: als ik daar eenmaal mee begin...................................................................................................................................................het eind kan zoek raken!
Chummy en Straatauto: begint dit 'ons' topic te worden?
Vanavond een nieuwe website in elkaar geknutseld van oldtimers, onderweg gespot. Samen met een paar liefhebbers zetten we daar onze fotokes op. Zie onderschrift. Beetje offtopic, randje topic zullen we maar zeggen. Schaalmodellen in schaal 1:1.
Vanavond een nieuwe website in elkaar geknutseld van oldtimers, onderweg gespot. Samen met een paar liefhebbers zetten we daar onze fotokes op. Zie onderschrift. Beetje offtopic, randje topic zullen we maar zeggen. Schaalmodellen in schaal 1:1.
- straatauto
- Contacteer:
Tripoux schreef:
Er komt ook een R25 !
http://cntrois.over-blog.com/article-4764950.html
Ik denk dat deze serie nog lang voorgezet gaat worden.
V.w.b. "ons" topic: Het heeft er vooral mee te maken dat de 1/43 gebruiksauto's erg slecht vertegenwoordigd zijn op deze site.
Op de site welke Chummy een paar bladzijden geleden aangaf kun je zien dat de Peugeot 505 ook in "Nos cheres voitures ..." uitkomtEn kijk nu eens, in Spanje al verschenen, hopelijk via de Franse serie ook ooit:
Er komt ook een R25 !
http://cntrois.over-blog.com/article-4764950.html
Ik denk dat deze serie nog lang voorgezet gaat worden.
V.w.b. "ons" topic: Het heeft er vooral mee te maken dat de 1/43 gebruiksauto's erg slecht vertegenwoordigd zijn op deze site.

Het wordt inderdaad een leuke serie. En ik maar denken dat ik mezelf flink zou gaan beperken met één serie. Het mooie is wel dat de identieke modellen van IXO in de winkel een paar euro duurder zijn. Vaak ook in een andere kleur. De Matra Djet staat op marktplaats, maar wel voor 20 euro... Ergens in Dordrecht.
Ik heb m'n oorspronkelijke site weer geheel gewijd aan 1:43 modellen. Alle 1:1 inclusief sloop is verhuisd naar de andere. Vandaag zelfs een modelautoliefhebber uit India onder de bezoekers... Een wereldwijde epidemie blijkbaar.
Laatst gewijzigd door tripoux op ma 10 dec 2007 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- straatauto
- Contacteer:
Leuke site met de 1:1 "modellen" Tripoux!
Je R5 Turbo is inderdaad zeer fraai gemodelleerd
En ditmaal weer voor een van jouw bekende sfeerversterkende achtergronden; hoe krijg de de belichting toch zo mooi zonder daglicht?
Zelf heb ik het maar opgegeven om me te realiseren wat ik soms voor een model uitgegeven heb wanneer het op een later moment voor 1/4 van de prijs in een betere uitvoering verschijnt.
Dat blijf je altijd houden.
Bijgaand weer twee typische modellen voor "ons" topic; een echte PEUSHOW!! :
Peugeot 403 Norev
Peugeot 404 1966 Universal Hobbies

Je R5 Turbo is inderdaad zeer fraai gemodelleerd
En ditmaal weer voor een van jouw bekende sfeerversterkende achtergronden; hoe krijg de de belichting toch zo mooi zonder daglicht?
Zelf heb ik het maar opgegeven om me te realiseren wat ik soms voor een model uitgegeven heb wanneer het op een later moment voor 1/4 van de prijs in een betere uitvoering verschijnt.
Dat blijf je altijd houden.
Bijgaand weer twee typische modellen voor "ons" topic; een echte PEUSHOW!! :
Peugeot 403 Norev
Peugeot 404 1966 Universal Hobbies

Laatst gewijzigd door straatauto op wo 21 nov 2007 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.