Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Diciotto schreef:Ik heb zo het gevoel dat ik die C6 meer op dit forum zie dan in 1:1 - Verkoopt die in NL wél? (los van het feit dat dit een knappe miniatuur is)
Diciotto schreef:Ik heb zo het gevoel dat ik die C6 meer op dit forum zie dan in 1:1 - Verkoopt die in NL wél? (los van het feit dat dit een knappe miniatuur is)
Ik werk zelf bij de Citroën en idd, er worden er niet heel veel van verkocht. Niet te begrijpen, want het is een en al luxe en het rijdt super comfortabel.
Nieuw: 1:18 Audi RS4 Minichamps
1:18 Audi A6 Avant Norev
1:18 Chevrolet Z28 Camaro Sunstar
viewtopic.php?t=12973&start=0
Het was weer inkopen geblazen in Houten. Al die mooie modellen die er stonden. Samen met de UT man hebben in totaal 6 modellen gekocht. En omdat dat nog niet genoeg was, zijn we nog ff naar Alkmaar geweest om er nog maar 2 te halen. Kortom, een geslaagde dag en een overvolle plank op de kamer
Hieronder miijn update van houten
Audi RS4 Quattro Minichamps
Audi A6 Avant 3.2 Quattro Norev
Chevrolet Z28 Camaro 1982 Sunstar
Laatst gewijzigd door J_Verhagen op zo 10 feb 2008 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuw: 1:18 Audi RS4 Minichamps
1:18 Audi A6 Avant Norev
1:18 Chevrolet Z28 Camaro Sunstar
viewtopic.php?t=12973&start=0