Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoi beste forumvrienden, allereerst bedankt voor de reakties. En daar de batterijen van het fototoestel het zaterdag lieten afweten dan nu de 2de update van Houten.
De eerste is de Mustang GT Fastback 1965 2+2 van ERTL Authentics in Chase versie op 1/18. En ik moet zeggen dat ERTL met deze Chase versie(gedetailleerder dan de gewone Authentics die ook al een upgrade is) zeer mooi werk aflevert en goed in de buurt van AutoArt komt. Let maar eens op de motorkapscharnieren en de motorruimte , eveneens liggen er tapijtjes op de vloer enz....
De tweede is de Mustang CJ(Cobra Jet)428 1970 op 1/18 van Highway61 in Babyblue.Deze Mustang was de luxe-uitvoering van de Mach 1 en onderscheidde zich door chroom rond de wielkasten en de koelsleuven vooraan naast de koplampen en deze had geen "shakerhood" op de motorkap .
Bondracer
Laatst gewijzigd door Bondracer op ma 13 jun 2011 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
deze zijn daadwerkelijk ook prachtig, Als ik deze auto's zie denk ik aan..."een droge zandweg en dat ze dan schuivend met opstuimend zand door de bocht komen"