Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Bij Modelplaza hier in Purmerend had ik een koop van mijn jaar. Ze boden oude Dinky Toys aan en normaal zijn die veels te duur bij hen. Er staan modellen van over de 100 euro. Maar nu verkochten ze 'schroot'. Alleen was dat schroot echt geweldig.

De DS was 2 euro, in Houten kocht ik hem voor een vriend voor 35 euro. Er zit op de foto nog een streep op het dak, maar die is er nu af. Ze dachten dat er ramen in moesten en en interieur, dat was niet zo, dus een gouden koop
De Ambulance 2 euro was een kleurvariant met ramen die ik nog niet had. De Renault Dauphine was 8 euro, nog geen gled voor zo'n oudje. Deze vrachtwagen was maar 8 euro.
Hij was helemaal compleet.

Deze oudjes missen hun bestuurder en de groene mist nog een stuur, maar allebei 2 euro.
Die zijn weer te bestellen. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Van de For Sale serie kon ik het niet laten om nog 3 te kopen, ik vind ze zo mooi.

Tenslotte heb ik een aantal kleintjes, de buggy's vind ik zo leuk. Er zit een kleur verschil tussen de 2 Matchbox versies.

De DS was 2 euro, in Houten kocht ik hem voor een vriend voor 35 euro. Er zit op de foto nog een streep op het dak, maar die is er nu af. Ze dachten dat er ramen in moesten en en interieur, dat was niet zo, dus een gouden koop

Deze oudjes missen hun bestuurder en de groene mist nog een stuur, maar allebei 2 euro.

Van de For Sale serie kon ik het niet laten om nog 3 te kopen, ik vind ze zo mooi.

Tenslotte heb ik een aantal kleintjes, de buggy's vind ik zo leuk. Er zit een kleur verschil tussen de 2 Matchbox versies.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- rpmobilitydesign
- Powersprint