Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
De DKW's heb ik niet zo veel mee, maar de Audi's des te meer. De quattro blijf ik bijzonder vinden. Een oom van me had er 1 begin jaren '80 en dat was de eerste auto waarmee ik ruim boven de 200 had (mee)gereden. Destijds een zeer indrukwekkende verschijning. (Hij is zelf nog steeds verliefd op die auto)
Vond en vind ze altijd erg mooi.
Vond en vind ze altijd erg mooi.
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- Montezemolo
- Contacteer:
Afgelopen vrijdag in Essen een paar cheapo modelletjes gescoord, zal binnenkort even foto's plaatsen.
Ik spotte ook een favoriet, een auto waarvan ik vroeger graag de 1:1 wilde hebben: de Morris Minor van SunStar in 1:12. Echt een prachtig model, fantastisch gedetailleerd. Hij hoefde tot mijn verbazing maar 50 euro te kosten, dus ik stond al klaar met de portemonnee... toen de verkoper eerlijk vertelde dat de scharniertjes van de motorkap afgebroken waren. Jammer, dan toch maar een duurdere.
Ik spotte ook een favoriet, een auto waarvan ik vroeger graag de 1:1 wilde hebben: de Morris Minor van SunStar in 1:12. Echt een prachtig model, fantastisch gedetailleerd. Hij hoefde tot mijn verbazing maar 50 euro te kosten, dus ik stond al klaar met de portemonnee... toen de verkoper eerlijk vertelde dat de scharniertjes van de motorkap afgebroken waren. Jammer, dan toch maar een duurdere.
Op de valreep van '07 toch nog wat leuke dingen gescoord, heb alweer best spijt dat ik zoveel geld aan modelauto's heb uitgegeven maar het is wel mooi spul... dat is het voorlopig wel weer even.
-1:18 Scirocco (Revell) zilver
-1:18 DKW Junior (Revell) bordeaux/wit
-1:18 Porsche 911 (964) cabrio (Anson) bordeaux metallic
-1:18 Porsche 911 Carrera 3.2 coupé en cabrio (Minichamps) rood
en nog wat goedkoop 1:43-spul van Schuco/Hongwell, erg leuk voor een paar euro! Voor de opstelling een goedkoop open vitrinerekje van Days Gone, perfect voor een aantal 1:43s.
Foto's volgen, ik heb zowel de modellen als de camera niet hier liggen.
Goede jaarwisseling iedereen, een goed en gezond 2008- en dat ieders wensen uit mogen komen.
-1:18 Scirocco (Revell) zilver
-1:18 DKW Junior (Revell) bordeaux/wit
-1:18 Porsche 911 (964) cabrio (Anson) bordeaux metallic
-1:18 Porsche 911 Carrera 3.2 coupé en cabrio (Minichamps) rood
en nog wat goedkoop 1:43-spul van Schuco/Hongwell, erg leuk voor een paar euro! Voor de opstelling een goedkoop open vitrinerekje van Days Gone, perfect voor een aantal 1:43s.
Foto's volgen, ik heb zowel de modellen als de camera niet hier liggen.

Goede jaarwisseling iedereen, een goed en gezond 2008- en dat ieders wensen uit mogen komen.
Bedankt, en van hetzelfde!
Hier komt wat fotomateriaal. Ik weet het, dit heet een Audi-verzameling maar als je zelf Porsche rijdt raak je langzamerhand een beetje aangestoken...
(cheapo) Schuco/High Speed 1:43:

De 1:18 964 C4S cabrio van Anson, lekker grof volgens de hedendaagse normen:

De 1:18 924 van Minichamps, wat een schitterend model!

De 1:18 911 Coupé van Minichamps, ik heb ook een cabrio maar ik had ruzie met één van de schroefjes.

Diversen 1:24: de A4 van de eerste generatie, Q7 en A3 Sportback.

De 1:18 Scirocco GTI van Revell, zeer goed model voor de prijs!

De 1:18 DKW Junior van Revell, schitterend model en erg leuke keus

En nog een leuke keus van Norev in 1:43, maar helaas niet helemaal correct uitgevoerd.

De voorkant is van een pre-facelift 80, de achterkant van de post-facelifter, de wielen horen niet onder de quattro-versie.
Dit is overigens de oogst van meerdere maanden, effectief van bijna heel 2007. Een rustig jaar dus, want dit neem ik normaal mee van één NAMAC-beurs...
Hier komt wat fotomateriaal. Ik weet het, dit heet een Audi-verzameling maar als je zelf Porsche rijdt raak je langzamerhand een beetje aangestoken...
(cheapo) Schuco/High Speed 1:43:

De 1:18 964 C4S cabrio van Anson, lekker grof volgens de hedendaagse normen:

De 1:18 924 van Minichamps, wat een schitterend model!

De 1:18 911 Coupé van Minichamps, ik heb ook een cabrio maar ik had ruzie met één van de schroefjes.

Diversen 1:24: de A4 van de eerste generatie, Q7 en A3 Sportback.

De 1:18 Scirocco GTI van Revell, zeer goed model voor de prijs!

De 1:18 DKW Junior van Revell, schitterend model en erg leuke keus

En nog een leuke keus van Norev in 1:43, maar helaas niet helemaal correct uitgevoerd.

De voorkant is van een pre-facelift 80, de achterkant van de post-facelifter, de wielen horen niet onder de quattro-versie.
Dit is overigens de oogst van meerdere maanden, effectief van bijna heel 2007. Een rustig jaar dus, want dit neem ik normaal mee van één NAMAC-beurs...
- Montezemolo
- Contacteer: