ff lekker joyriden als ie wat vooruit gaat tenminste
Volvofiels 1:1 volvo
- skyline_fanatic
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Je hebt er alleen zo weinig aan als ie dit jaar door de APK komtIk wacht met spanning op het verlossende telefoontje of 'ie door de APK komt of niet
Zodra je je rijbewijs gehaald hebt, kun je weer op zoek naar een ander
Luister; dat jij nu zo'n fout gemaakt hebt om een Fietstas te kopen wil niet zeggen dat ik dat ook doeRicardo schreef:
Of ik te jong ben? Geen idee... Maar de techniek is zo verdraaid eenvoudig, en het ging me er ook om dat 'ie motorisch goed is. Dat is zo, en dat is een hele geruststelling. Ik heb trouwens een klein beetje ervaring met autoknutselen, zo heb ik het dashboard van de Mazda 323 (is al weer verkocht trouwens) van mijn broer half uit elkaar gehaald en de bedrading vervangen. Is prima gelukt.
Het enige wat dringend moet gebeuren aan die Volvo, is het rechtervoorscherm. Dat roest nog niet, maar het is net een heuvellandschap.
-
Polar Drive
Wow, dat is nog eens een update!
Zit gelijk aan een rijdend Stahlberg museum te denken, met Vitrinekasten in plaats van de achterbank.....
Komt ook gelijk jeugdsentiment bij mij terug.... ik stond ooit voor dezelfde keuze. Iets jongere 340 (86-er).
Auberginepaars, met een zelfde eerste berijder.
Jammergenoeg werd de prijs verdubbeld nadat ik had toegezegd m te kopen......
Geen 340 maar een 440 werd t toen.
Zal lastig worden hier veel onderdelen van te vinden schat ik in, 340's rijden niet zo heeeeeel veel meer rond. Misschien dat de vrienden van Autorima in Druten nog wat voor je hebben liggen.
Enne..... als t wat wordt wil ik je wel ff rondrijden vanuit de stalling
Zit gelijk aan een rijdend Stahlberg museum te denken, met Vitrinekasten in plaats van de achterbank.....
Komt ook gelijk jeugdsentiment bij mij terug.... ik stond ooit voor dezelfde keuze. Iets jongere 340 (86-er).
Auberginepaars, met een zelfde eerste berijder.
Jammergenoeg werd de prijs verdubbeld nadat ik had toegezegd m te kopen......
Geen 340 maar een 440 werd t toen.
Zal lastig worden hier veel onderdelen van te vinden schat ik in, 340's rijden niet zo heeeeeel veel meer rond. Misschien dat de vrienden van Autorima in Druten nog wat voor je hebben liggen.
Enne..... als t wat wordt wil ik je wel ff rondrijden vanuit de stalling
Qua onderdelen is er keus genoeg: in Doetinchem zitten 3 sloperijen, in Zevenaar zit Steenbergen, net over de grens bij Megchelen zit nog een 'Autofriedhof', allemaal barstensvol 300's. De Duitse en Doetinchemse bedrijven heb ik laatst nog bezocht, op zoek naar onderdelen voor een Mazda 323.
Steenbergen is ook erg groot, dus...
Alleen voor het voorscherm vind ik geen vervanger, denk ik... 't Is het oude type, dus daar zal ik wel een nieuwe voor moeten bestellen
Je chauffeursaanbod is niet slecht, zal ik onthouden!
Stukje nostalgie, deze 343 heeft ook nog een choke
Steenbergen is ook erg groot, dus...
Alleen voor het voorscherm vind ik geen vervanger, denk ik... 't Is het oude type, dus daar zal ik wel een nieuwe voor moeten bestellen
Je chauffeursaanbod is niet slecht, zal ik onthouden!
Stukje nostalgie, deze 343 heeft ook nog een choke
De man heeft vandaag niet gebeld: wellicht morgen of, wat ik eigenlijk verwacht, woensdag.
Geen tijd gehad om de foto's van de modellen op de pc te zetten en te uploaden: vanmiddag ben ik bezig geweest met een schadebak
In Almere opgehaald met een autoambulance, en nu hier in de garage. Ik kon alvast oefenen met sturen, er zit geen accu in dus de stuurbekrachting werkte niet
Desondanks nog flink gestuurd, en 't valt nog best mee
Deze auto is overigens een Honda, geen Volvo. Bedoeld als donor voor de Honda van m'n broer.
Misschien dat morgen wat fotootjes komen van wat hier op het forum thuis hoort: MODELAUTO'S!
Geen tijd gehad om de foto's van de modellen op de pc te zetten en te uploaden: vanmiddag ben ik bezig geweest met een schadebak
In Almere opgehaald met een autoambulance, en nu hier in de garage. Ik kon alvast oefenen met sturen, er zit geen accu in dus de stuurbekrachting werkte niet
Desondanks nog flink gestuurd, en 't valt nog best mee
Deze auto is overigens een Honda, geen Volvo. Bedoeld als donor voor de Honda van m'n broer.
Misschien dat morgen wat fotootjes komen van wat hier op het forum thuis hoort: MODELAUTO'S!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Met je 15de auto rijden is coolRicardo schreef:......, kun je weer op zoek naar een anderEen 1.6 Fiesta misschien, 1.4 is zo 2006
Ben je trouwens niet een beetje jong voor een dergelijke auto
Alleen met het lessen en afrijden straks kom je in de problemen omdat je te "nongalant" bent
Trust me, i know
En als je van een Fiesta een 1.6 moet kopen om een 1.4 bij te moeten kunnen houden zegt dat meer over die feestwagen dan over een 1.4
Maar heerlijk dat je een auto op deze leeftijd heb, lekker knutselen en nadat je je roze credit card heb opgehaald lekker toeren in de eigen opgeridderde bak
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18