Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hierbij wat foto's van deze cult auto. Alle deuren, de motorkap en de benzinedop kunnen worden geopend, de wielen kun je er met behulp van een sleutel eraf halen, de bank kun je omhoog halen en het reservewiel eronder zien zitten etc.
Shot at 2007-12-23
Shot at 2007-12-23
Shot at 2007-12-23
Shot at 2007-12-23
Schitterend! Hoe groot is-ie? Zitten er ook wieldoppen bij? Kun je wat interieurfoto's plaatsen?
De wieldoppen zitten er ook bij, alleen vergeten erop te zetten. Ik zal morgen even wat interieur foto's plaatsen + de groote even opmeten van de auto.
Afgelopen zondag zelf nog een aantal Live bekeken op t VW Kever Winterfestijn in Rosmalen. Wat mensen aan een T1 spenderen is echt.......
Een set voorraampjes in totaal verroeste en slechte staat.... € 650,-
Een set sambaraampjes doet rond de € 850,- (dat zijn die kleine raampjes langs de dakrand).
Mooi dat er zo'n gedetailleerd model is geproduceerd, ik ben erg benieuwd naar meer detailfotos. Kun je bijvoorbeeld wat meer laten zien van de wielen en de dakconstructie?
Waarschijnlijk zijn er een heleboel leden die het zonde vinden, maar ik vind zo'n T1 het mooist in een "RATLOOK". De auto is verlaagd, gele koplampen en de velgen zijn in een aluminium kleur gespoten, de lak is geschuurd waardoor het er nu mat uiziet en er alvast wat primer kleuren opgespoten. Het duurt even voordat de T1 klaar is, maar ik denk dat het er wel mooi uit gaat zien.
Shot at 2007-12-30
Shot at 2007-12-30
ViperArry
Wat een mooie T1 zeg!
Afgelopen zondag zelf nog een aantal Live bekeken op t VW Kever Winterfestijn in Rosmalen. Wat mensen aan een T1 spenderen is echt.......
Een set sambaraampjes doet rond de € 850,- (dat zijn die kleine raampjes langs de dakrand).
Mooi dat er zo'n gedetailleerd model is geproduceerd, ik ben erg benieuwd naar meer detailfotos. Kun je bijvoorbeeld wat meer laten zien van de wielen en de dakconstructie?
Wat een mooie T1 zeg!
Ik zal z.s.m. een paar foto's maken van de dakconstructie en het interieur enz.