Na een tijdje weggeweest te zijn hier (heb een ander huis gekocht en huidige huis verkocht) tijd voor een kleine update met een paar modelletjes die ik jullie niet wil onthouden. Naast een aantal 'gewone' 1/43 Minichamps en AutoArt 911's die ik heb gescoord (stuk of 10 sinds m'n laatste update) nu ook een paar bijzondere.
Ten eerste de 911 turbo 3,3 targa uit de Porsche Dealer collectie. Stond al een tijdje op de site van Porsche zelf voor 199 euro, maar ik kon me er geen voorstelling bij maken. Met een mazzeltje kreeg ik 'm op ebay vrij voordelig in de vingers met als leuke bijkomstigheid dat deze nr. 2 van de 300 geproduceerde is! Geweldige detaillering, zo'n beetje 1/18 niveau, van een voor mij onbekend merk Vertex, made in Ukraïne. Heb net nog even op dit forum gezocht, maar ben 'm nog nergens tegengekomen. Ben benieuwd of een van jullie 'm ook al heeft.
gedraaide aluminium velgen!:
let op details zoals deurklink of ruitewisserblad:
Ten tweede kom ik het niet laten om de AVD Porsche van Neo bij Armand Modelcars aan te schaffen. Een icoon op porsche-gebied natuurlijk. Minichamps komt dezer dagen nog met een 65er 911 AVD Targa, maar deze staat daar ver boven weet ik nu al. Die andere 911's op de site van Neo zien er trouwens ook veelbelovend uit.
zelf het kentekennummer correspondeerd nog met een reeks uit de origineel NL porsche serie.
Binnenkort nog een update van m'n andere nieuwe 911's. Hoop dat ik in ons nieuwe huis nu ruimte voor een mooie vitrine weet te creëren!