Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb eindelijk nog eens tijd gevonden om verder te werken aan "het straatje". Staat nu op een plankje en met wat achtergrondvulling. Het zou moeten een metalen, golfplaten afsluiting voorstellen met wat onkruid ervoor... Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over. Vooral de afsluiting moet nog wat meer kleur krijgen...
Nu foto's bij dageraad... Na een nachtje slapen en tobben toch nog tevreden met het voorlopige resultaat... Ik ben echter nog op zoek naar verkeersborden in 1/18, maar dat is bikkelhard te vinden...
Mooi vuil geworden, ziet er zo steeds mooier uit. Perfect
Tip voor verkeersborden: Ik zou een afbeelding via google of zo binnenhalen en op stickervel printen en het formaat van een verkeersbord uit de straat opmeten ('s nachts als de buren slapen )
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
F40F50ENZO schreef:Mooi vuil geworden, ziet er zo steeds mooier uit. Perfect
Tip voor verkeersborden: Ik zou een afbeelding via google of zo binnenhalen en op stickervel printen en het formaat van een verkeersbord uit de straat opmeten ('s nachts als de buren slapen )