Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik had je verzameling nog niet gezien, dus heb ik alle pagina's bekeken. Ik vind dat je een goede smaak hebt Maar je naam is Galleria Ferrari, maar ik heb nog geen Ferrari gezien of ben ik nou dom?
daar heb je helemaal gelijk in maar toen ik mij aanmeldde wou ik een naam die een betekenis had toen kwam ik al snel uit bij galleria ferrari
Het betekend heel simpel ferrari museum en het bestaat echt en het staat in maranello echt een aanrader!! zelfs in het hoogzeizoen is het er niet verschrikkelijk druk en alle auto`s mag en kun je gewoon aanraken
en dan het ik het niet alleen over een 360 nee ook een f60enzo en een f50 en f40 maar ook heuze F1 auto`s
ook ik heb een kleine eindejaars update deze heb ik gisteren op een braderie gezien en het was precies de kleur die ik zocht (ik hou niet van zilver grijs)
Op zich met je modellen keuze is niets mis mee als er je van houdt, maar blijf wel je nickname erg vreemd en niet op zijn plaats vinden als je oa Citroëns, Audis, Mercedesen, 205jes, Clio's, Golfjes, Chryslers en Porsches ed verzamelt. En géén Ferrari's verzamelt.
p.s.
en ferrari10flrb ik heb al eens eerder uitleg over mijn naam gegeven
ik adviseer u dan ook eerst het hele topic te lezen en niet meteen met een
mening komt