Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Welkom en dat ziet er al een mooie Volvo-historiek uit die je daar bij elkaar verzameld hebt Volvofiel (ander forumlid) heeft er een medeverzamelaar bij zo te zien
Bondracer
Laatst gewijzigd door Bondracer op wo 02 jan 2008 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Bondracer schreef:Welkom en dat ziet er al een mooie Volvo-historiek uit die je daar bij elkaar verzameld hebt Volvofiel (ander forumlid) heeft er een concurrent bij zo te zien
Bondracer
Ja een hele Volvohistorie. Opgebouwd in de loop der jaren.
Mijn doelstelling is van alle Volvo's die er ooit zijn gemaakt een model te pakken te krijgen (dus ook de NEO's). Het zal nog wel even duren voordat dat gelukt is.
En nee ik zal Volvofiel niet beconcurreren. Ik blijf bij 1:43 mede vanwege andere hobby's. Onder andere door hem en André ben ik bij dit forum terecht gekomen.
Helaas zijn de DAFjes replica's. Ook de Norev. De London-Sydney is de enige originele. De originelen zijn te kostbaar.
V480-S60 schreef:Ja een hele Volvohistorie. Opgebouwd in de loop der jaren.
Mijn doelstelling is van alle Volvo's die er ooit zijn gemaakt een model te pakken te krijgen (dus ook de NEO's). Het zal nog wel even duren voordat dat gelukt is.
En nee ik zal Volvofiel niet beconcurreren. Ik blijf bij 1:43 mede vanwege andere hobby's. Onder andere door hem en André ben ik bij dit forum terecht gekomen.
Helaas zijn de DAFjes replica's. Ook de Norev. De London-Sydney is de enige originele. De originelen zijn te kostbaar.
Dan is er kennelijk in 5 jaar tijd wat verandert. Ik heb ze voor een habbekrats gekregen. Ik meen tot 10 euro per stuk ofzo. Tip: Volvo 66 van Pilen (als je die nog niet hebt). Corgi maakte een mooie OSI city. Beide 1:43.
Laat ik het zo zeggen.
Toen de replica's kwamen (ongeveer 2 jaar terug) zijn de originelen in prijs gestegen. Daarvoor kwam ik ze eigenlijk niet veel tegen. En wat ik toen zag was idd goedkoop maar teveel bespeelt.
En die Volvo 66 van Pilen ken ik maar ik vind hem veel te slecht van kwaliteit ten opzichte van de vraagprijzen van minimaal 30 Euro die ik in Houten tegenkom.
V480-S60 schreef:Laat ik het zo zeggen.
Toen de replica's kwamen (ongeveer 2 jaar terug) zijn de originelen in prijs gestegen. Daarvoor kwam ik ze eigenlijk niet veel tegen. En wat ik toen zag was idd goedkoop maar teveel bespeelt.
En die Volvo 66 van Pilen ken ik maar ik vind hem veel te slecht van kwaliteit ten opzichte van de vraagprijzen van minimaal 30 Euro die ik in Houten tegenkom.
Hmm, dan heb je bijzonder veel pech. Ik zal eens zien of ik wat originelen dubbel heb. Geen Pilen dubbel echter. Zou je moeten kunnen krijgen voor 5 euro ofzo. Tip, kijk eens rommelmarkten af. Verbaas me altijd wat ik er vind.