Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
wat sneller als normaal weer een update.......oorzaak Essen!!
als eerste een VW T1 Kastenwagen (eerst alleen en daarna met zijn gepimpte kever vriendjes)
En vervolgens een paar Audi A4tjes uit de DTM van vorig jaar (ik was toch al bezig met duo`s de vorige update dus dacht ik ik haal maar een setje)
Tot zover deze update van de aanwinsten uit Essen!!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
@ The_stig: Inderdaad de bewuste lange gang.....en ze waren idd 19 euro per stuk....koopje dus voor minichamps wagens
Vond trouwens dat er minder modelautostands waren dan afgelopen jaren. maar desalniettemin toch drie leuke modellen gescoord....nu even centjes opzij voor een model dat iemand hier op het forum wil verkopen en dat ik graag wil hebben.......een model met MAXImale tevredenheidsgarantie als die tussen de rally wagens staat in mijn kast.
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
rudie20vt schreef:erg mooie modelen weer richard.
maar waar blijven die 307 wrc en xsara wrc .
Gaat helemaal goed komen rudie , maar heb nog geen tijd gehad om er een aantal foto`s van te maken. en ik wou niet cliche bevestigend na kerst direct de update er op zetten. maar heren er komt er wel weer 1tje aan dus
greetz Smokey
Jolly Club schreef:Smokey krijgt elk jaar een kerstpakket van Ixo
Tja en ook dit jaar was het weer raak
Dit keer de 307 WRC van Galli en de Xsara WRC van Pons beiden dus van IXO
als eerste Gigi Galli en Co. Bernachini met zijn toch wel erg gele peugeot 307 WRC uit de rally van Argentinie 2006
en vervolgens De Citroen Xsara WRC ui de Acropolis rally van 2005 van Xavier Pons en Co. del Barrio
Tot zover deze update binnenkort meer
Greetz Richard