Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
model1op43 schreef:Zo, jij hebt lekker huisgehouden daar in Houten. Heb je nog wat laten staan voor andere forumleden?
Geweldige aanwinsten waarvan een flink aantal me bekend voor komen
Zie ik het goed dat jouw Sebring Gulf 917 racevuil heeft? De mijne is schoon - als je al het tape buiten beschouwing laat.
Ik heb mij nog moeten inhouden.
De Porsche 997 GT3 RSR van Autoart wilde ik ook nog kopen, maar ik wacht wel tot hij in een mooiere livery uit is.
PORSCHE schreef:Stiggie heeft EUROMILLIONS gewonnen zekers
Man man man dar koopt maar
Mooie aanwinsten
haha thanks.
Was het maar waar, dan deed ik meteen een groot modelautomuseum open.
Is de Oranje VIP Porsche een beetje realisaties met de 1:1?, want AA heeft er met de DTM wel eens een handje van gehad om het niet helemaal anatomisch correct te maken
Maar echt een rode draad zit er niet in je verzameling
Is de Oranje VIP Porsche een beetje realisaties met de 1:1?, want AA heeft er met de DTM wel eens een handje van gehad om het niet helemaal anatomisch correct te maken
Maar echt een rode draad zit er niet in je verzameling
De Porsche cup auto van AA is volgens mij zeer goed nagemaakt.
Ik zal de 1:18e en 1:43e modellen eens naast elkaar fotograferen.
Een rode draad is er inderdaad niet in mijn verzameling.
Zolang dat er maar een "zwart-wit geblokte draad" is.
Ik heb op het punt gestaan de hele Maserati verzameling voor die 2 Euro per stuk te kopen. Toch maar niet gedaan. (Was al door mijn budget heen met de Volvo's)
Is dat allemaal Brumm trouwens?
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Ik heb op het punt gestaan de hele Maserati verzameling voor die 2 Euro per stuk te kopen. Toch maar niet gedaan. (Was al door mijn budget heen met de Volvo's)
Is dat allemaal Brumm trouwens?
Bedankt,
De Maserati's op die stand waren allemaal van Brumm denk ik.
Indrukwekkende update zeg!!! Opvallend dat die Autoarts idd zo 'goedkoop' zijn. Vooral de 917's trokken mijn aandacht aangezien ik dit een van de meest bijzondere racewagens vind!!!
MZZLS, NEMO
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...