Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Re: Peter's update10-2 Houten update

Bericht door Peter Parker »

Tijd voor een update, lig een beetje te griepen in bed met de laptop, maar knap al weer wat op. Vanuit het verre Ierland een pakje van Buttonfreak.

Afbeelding
Hier ben ik heel trots op, de Spyker 2007 zoals hij er bij de launch uitzag, een heel klein model uit Japan.
Afbeelding
Ze hadden het hele seizoen uitgebracht, jammer dat ze hier niet wat bekender zijn.
Afbeelding
Deze schitterende Renaults zijn van Norev, zijn ze niet prachtig! Wat een details voor 3 inch en Victor zie je je diorama?
Afbeelding
Je moet er van houden, gek genoeg hoor ik dat veel mensen Hotwheels mijden, maar ik vind ze erg mooi. Vooral de Ferrari versies.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Re: Peter's update16-2 Ierland update

Bericht door buttonfreak »

ongeveer 1:72 gok ik zo, die Spyker.
Mooie diorama erbij!
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

leuke update peter! Ik vind die spyker echt prachtig! Zou leuk zijn als je het hele seizoen kunt krijgen! :thump_up: :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Leuke aanwinsten weer, vooral die Renaultjes!
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Kreeg net post binnen. Van Cor Euser kreeg ik een heel aardig briefje omdat ik om een handtekening had gevraagd, die spaar ik ook van NL rijders. Kreeg er meteen 3 :thump_up:

Staan leuk bij de modellen.

Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Da's gaaf. Ik heb eens een interview met Euser gezien, lijkt me een bijzonder aardige vent.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

mooi update peter en ik zie dat je daar een prachtig diorama hebt staan :mrgreen: :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Griep is niet her enige ziektebeeld wat je vertoond, Peter. Je modellenvirus is nog immer hevig aanwezig. :mrgreen: Hoorde iets over minderen,maar dat zie ik nog niet terug in de snelheid van je up-dates. Die zoals altijd een lust zijn om te bekijken. :thump_up: Persoonlijk vind ik de Hotwheels niet zo mooi, dat komt meer door de idiote wielen die ze er onderproppen. :( Neem alleen al die oude F1's als voorbeeld.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

:dance: Het is weer dinsdag en dus op een draf naar de boekwinkel voor de nieuwe 2CV uit de tijdschriften serie. Deze keer de Postes besteller.
Afbeelding
Gemaakt rond 1954 en ruim gebruikt door de Franse en Belgische post. Ik ken hem vooral van de Nederlandse ANWB. Leuk is ook dat de achterkant open kan en daarbij zie je de werkvloer. De Franse postbodes hadden er vaak ook nog een rek bovenop waarop 2 fietsen konden voor de kleine weggetjes waar zelfs de eend niet kon komen. Wat is dit toch een leuke serie.
Afbeelding
Verder hadden ze nog een leuke Custom'62 Chevy liggen van Hotwheels in het winkeltje tegenover. Ik kijk vaak naar American Hotrod the series, naar de werkplaats van F. Boyd. Daar bouwen ze oude wagens om en dat vind ik een heerlijk programma. Net als die Chopper serie. Wagens en motoren die je met goed fatsoen niet echt makkelijk kan gebruiken, maar zo mooi. De mafketels die in die werkplaatsen werken. Bij Boyd werkt een hoogbejaarde man, die vaak achter zijn plaatwerkers tafel in slaap sukkelt, hij is inmiddels overleden. Deze man had een hulp Lee, die hem helemaal gek Censuur. Dan is er nog eentje met een heel strak maskerachtig gezicht, die steeds zegt dat ie het niks vind en er niets mee te maken wil hebben Boyd is niet zo'n geweldige baas, want hij zet de target tijden altijd erg strak en verbaasd zich erover dat zijn beste werkers steeds vertrekken. Vaak werken ze door tot diep in de nacht en op zondagen omdat ze het niet redden. Geweldige serie, elke dag om 4 uur op Discoverychannel.

Afbeelding
Bondracer

Re: Peter's update19-2 Postes besteleend en Custom Chevy '62

Bericht door Bondracer »

Ha die Peter, weer met een update van extreme uitersten :thump_up: , een besteleend met 602cc tegenover een Muscle Pick Up van om en bij de 5 of 6 liter cylinderinhoud > grandioos :shock:
Bondracer :cool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

de eend is ook prachtig. Jammer genoeg dat van de AHC eend toen nooit meer versies zijn uitgebracht.
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Bericht door FordMustangGT »

Weer 2 leuke aanwinsten, wat bondracer al zei, wel de twee extreme uitersten :P :thump_up:
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

leuke update weer peter!
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Die eend is inderdaad erg leuk :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Mooie auto's. :thump_up:
Ook een geweldig leuk verhaaltje erbij, :mrgreen: die van American Hotrod the series :thump_up: Kijk het ook erg vaak :D
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Plaats reactie