Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Denk dat het ook niet anders kan. Het model zelf kost al ongeveer 70, 80 euro dus als je de rest er bij rekent (werkloon en onderdelen) kom je wel op zo'n bedrag. Alleen jammer dat er maar een van is
kwiebje schreef:Mooie versie, zouden ze best een productieversie van morgen maken. 140 euro voor dit model vind ik wel erg duur...
140 euro valt best mee. Gelimiteerd 1 van 1. Ziet er strak uit. Alleen lijkt het wel alsof ie in een winkel of beurs staat?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik ken de gozer die hem verkoopt en is een top modelen maar is inmiddels voor veel meer weg gegaan namelijk ?190,00.Je heb er nog meer verschillende modelen van ik hem namelijk de Opel Speedster en de Golf 4.
Zag dat er nu een advertentie stond op marktplaats waarbij jezelf kunt bepalen welk model omgebouwd wordt. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat dat kost.
Dat valt er wel aan af te zien, hij ziet er super uit alleen jammer dat die AA sticker weer op de motorkap is geplakt. Maar daar is al n andere discussie over geweest
Inderdaad, het kenteken had wel wat realistischer gemogen. Je kunt altijd wat kentekenplaten fotograferen en het juiste kenteken bij elkaar photoshoppen. Verder erg strak gedaan.
Op de NAMAC-beurs in Houten staat ook altijd iemand die alles ombouwt tot politieauto. Ziet er ook erg goed uit.