Nederlandrally in Barneveld!!!

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
petotsj

Nederlandrally in Barneveld!!!

Bericht door petotsj »

Is er iemand van jullie geweest???
Ik wel, maar wil graag jullie mening horen.....
:worshippy: Thank God for the Clio S1600 :worshippy:
tom

Bericht door tom »

Ik ben geweest, maar vond het een echt Nederlands-amateuristisch rommeltje met slechte organisatie, files overal en low-budget oplossingen. Wel leuk: veel oude rallywagens (originele fabrieks-quattro en Delta Integrale, jummie!) en veel enthousiasme. Ook leuk: goede sfeer. Niet leuk: 10 euro voor de routebeschrijving naar de proeven waar je vervolgens niet kon komen omdat alles was afgezet. De bekende geschifte prijzen voor eten en drinken (3 euro voor een kopje ontieglijk gore koffie!), waarom moet dit in Nederland altijd zo uitgebuit worden?

Wel lekker rondgelopen en met diverse mensen gepraat, een paar auto's lekker over de proeven zien boenderen en genoten van de lekker uitbrekende achterwielaandrijvers.

Meer leuks: Ford Anglia, Cortina Mk.I, DAF 55 Coupé, diverse A-Ascona's, verschillende B-Manta's, een paar oer-M3s, een B-Kadett, veel C-Kadett GT/Es, een Audi S2...

Mijn ervaring met dit soort evenementen in Duitsland is dat ze over het algemeen veel publieksvriendelijker en minder wanordelijk zijn. Gelukkig was de goede sfeer wel aanwezigen werd het daardoor een leuke gebeurtenis.

Tom
petotsj

Bericht door petotsj »

Dat was ook wel mijnmening, maar goed ik ging maar voor 1 ding en dat was om mijn zwager te zien knallen en dat is best aardig gelukt dacht ik....
En zijn broer reed met de B-Kaddett die zwart witte, ging die een beetje goed?
tom

Bericht door tom »

Heb 'm heerlijk zien uitbreken! Ding klonk lekker... was die van Bergsteyn?
petotsj

Bericht door petotsj »

Klopt helemaal, das de oudste zoon, mijn zwager is de jongste (zie mijn foto hoeironder das hij in barneveld!!!)
Plaats reactie