DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update
Re: DaChrist's collectie -> 1/64 update, audi/porsche
Aaaaaaaah, op die fiets! Nou snap ik wat je bedoelt 

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik blijf me maar verbazen over de treffende lijnen die ze in 1/64 weten te raken, echt grote kleine update
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
het blijft mij ook verbazenMontezemolo schreef:Ik blijf me maar verbazen over de treffende lijnen die ze in 1/64 weten te raken, echt grote kleine update![]()
![]()
Montezemolo

Fraaie kleintjes! Erg mooi gemaakt, ik wil ook wel een paar van die Audi's...
Ik heb nog een rode R8 in de aanbieding... en voor de rest zou ik zeggen: Ebay in de gaten houden!tom schreef:Fraaie kleintjes! Erg mooi gemaakt, ik wil ook wel een paar van die Audi's...
zojuist wel een leuke aanschaf gedaan, een 1/64 gallardo in italiaanse politie kleuren van fabrikant high speed 

- BasPlankgas
- Schaal: 1:18
blijft leuk die 1:64 modelletjes, en de politie gallardo is ook een leuke keuze! 

Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
Its really amazing how detailed these little cars are

Bye
Faultier
Faultier
Afgelopen week van Kyosho de Porsche 911 (993) GT2 ontvangen, echt weer een prachtmodel!
Ik heb foto's gemaakt met zijn nieuwere broer: de 911 GT2 (996)

Ik heb foto's gemaakt met zijn nieuwere broer: de 911 GT2 (996)

Re: DaChrist's collectie -> 1/64 Kyosho 911 GT2 (993)
Knappe GT2 !
Die zoek ik zelf ook nog...
Die zoek ik zelf ook nog...

Re: DaChrist's collectie -> 1/64 Kyosho 911 GT2 (993)
Ik heb een paar maanden geleden 2 Norev Alfa's gekocht, de Brera en de Spider. Ik wou namelijk de velgen van de Spider onder de Brera hebben, omdat ik de velgen van de oorspronkelijke Norev Brera niet mooi vond (en die van de Spider staan hem fenomenaal goed).
Nou heb ik dus een Spider met Brera velgen over. Dus daar heb ik vorige week even foto's van gemaakt voor de verkoop. MAAR... ik wil ze ook hier even met jullie delen. Want toen ik de foto's was het maken viel me iets op. Raar maar waar: Die velgen van de Brera staan de Spider gewoon beter dan zijn originele velgen (dat is mijn mening natuurlijk
)
Waarom heeft Norev die velgen niet gewoon andersom gedaan, zo zijn de modellen er veel beter uit, de Brera is zo stijlvoller en de Spider is zo sportiever! Bekijk het resultaat maar:
Brera met Spidervelgen:

Spider met Breravelgen:

Kortom: Dat de Brera de velgen van de Spider beter zouden staan wist ik wel, daarom heb ik die ombouw gedaan. Maar dat de Spider de velgen van de Brera beter staan is een complete verassing voor mij. En dat wil ik even met jullie delen
Nou heb ik dus een Spider met Brera velgen over. Dus daar heb ik vorige week even foto's van gemaakt voor de verkoop. MAAR... ik wil ze ook hier even met jullie delen. Want toen ik de foto's was het maken viel me iets op. Raar maar waar: Die velgen van de Brera staan de Spider gewoon beter dan zijn originele velgen (dat is mijn mening natuurlijk

Waarom heeft Norev die velgen niet gewoon andersom gedaan, zo zijn de modellen er veel beter uit, de Brera is zo stijlvoller en de Spider is zo sportiever! Bekijk het resultaat maar:
Brera met Spidervelgen:

Spider met Breravelgen:

Kortom: Dat de Brera de velgen van de Spider beter zouden staan wist ik wel, daarom heb ik die ombouw gedaan. Maar dat de Spider de velgen van de Brera beter staan is een complete verassing voor mij. En dat wil ik even met jullie delen

Re: DaChrist's collectie -> 1/64 Kyosho 911 GT2 + Alfa Spider
Sjieke Alfa`s
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Tom_Aston-Martin
ziet er inderdaad gaaf uit, toch vind ik de velgen van de Brera op de Brera zelf ook niet lelijk hoor! 

- fish88
- Schaal: 1:43
Ziet er goed uit 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."