Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
117ayrton schreef:leuk koop die oranje maar in het echt ,kunnen we als we naar houten gaan lekker veel kopen
Jazeker vooral die oranje
Onmiddellijk in een andere kleur spuiten nog liever rood
Hey mooie aanwinsten en dito diorama
Bijzonder mooi die witte ,de noeste werkers van onze gemeente rijden met zo'n bak tegen 50km/u ze hebben zelden haast
Zeer leuke update weer Guy! Weer eens heel wat anders dan die Amerikaanse spieren-bakken. Vooral de oranje is erg leuk, met die grappige spiegeltjes voor op de zijpanelen
PORSCHE schreef: Bijzonder mooi die witte ,de noeste werkers van onze gemeente rijden met zo'n bak tegen 50km/u ze hebben zelden haast
De transits die ik meestal zie, blokkeren tegen 140 km/u het zicht voor me en zijn meestal niet geneigd om meteen naar rechts te gaan , ondanks aandringen
Gaaf hoor, die oranje Transit heb ik nog in mijn geheugen staan met grote rollen tapijt, hangend op de achterassen en een compleet aanrecht op het dak Dat was een standaard beeld voor onderweg als we naar Oostenrijk op vakantie gingen. Mooie wagens weer Guy
Dat ziet er erg stoer uit Guy! Zo te zien ook erg mooie details op deze echte klassieker van Ford. Hoe is het gesteld onder de motorkap, net zo'n mooie details?