Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Beste vrienden;
Onlangs kwam mijn vader op bezoek en omdat ik weet dat houtbewerking één van z'n geliefkoosde hobbies is vroeg ik hem of hij eens geen zin had om een 1:18 schaal diorama voor me te maken . Zo gezegd , zo gedaan belde hij me onlangs op dat ik eens moest langskomen want dat hij iets voor me had klaarstaan . Nietwetende dat het diorama klaar was was ik aangenaam verrast toen bleek dat hij er een moduleerbaar diorama van gemaakt had zodat ik in de mogelijheid ben om verschillende accenten aan te brengen ,zodat het er telkens anders kan uitzien.Bv de ene keer kan ik er een poort achter plaatsen, de andere keer een fietspad of een stukje bos en ga zo maar door. Ik vind dat ik terecht fier op mijn vader mag zijn dat hij dit voor me heeft kunnen maken en ben er dan ook zeer tevreden mee en Pa mocht je ooit eens op dit forum een kijkje werpen in dit topic wil ik je ook nogmaals langs deze weg bedanken
En hier dan al de eerste foto's
Reakties welkom
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
schitterend diorama jammer dat mijn vader weet dat ikzelf twee rechter handen heb mooie aanwinst, ben benieuwd nar foto's als je hem helemaal klaar hebt