Die vrouw die eerder koos voor haar kindersurprises dan haar man. Daar kon die het mee doen Die chagereinige vrouw uit Italie die samen met haar man allerlei landen aandeden op een dag om trays met eieren weg te halen. Thuis gekomen was ze boos dat er steeds hetzelfde poppetje in zat. Het was volgens haar een complot van Ferrero . Die chocola gooiden de meesten weg volgens mij. Maar wat deden ze toch met die strijkbout, die ze tegen de doos hielden?
Je had ook nog die nep spotters, dat was helemaal lachen. Dan had een slimmerik die kabouter nagegoten en konden ze met uv licht zien of de oude verf erop zat. Daarop verzonnen de boeven, een licht weerkaatsende lak. Die dikke uitgezakte man die met een loep keek of er een dubbele gietnaad op zat, dan was het nep. Hij zei, "ik sta niet op.' Niet uit onbeleefdheid maar omdat ie bijna niet kon staan volgens mij. Die dubbele gietnaad werd weer weg gepolijst en dan leek ie weer als echt. Die werknemers die stiekem nieuwe poppetjes meesmokkelden en lieten fotograferen, maar daarmee ontslag riskeerden. Op de beurs stond een kaboutertje met een lantaarn voor 4000 euro.
Heerlijke gekte.

Tenslotte die ontwerper, die jaren in het geheim moest tekenen, omdat hij anders ontslagen werd. Die kwam op de beurs erachter dat hij goud geld voor zijn ontwerpen kon krijgen bij de verzamelaars. Ik gunde hem dat wel. Zijn mooiste droom was dat hij kon vliegen, hij kreeg helemaal een brok in zijn keel daarvan. Schitterend!!! In de VS mogen ze niet meer verkocht worden en nu worden ze gesmokkelt vanuit Canada en Mexico.