Wat is jullie zeldzaamste model?
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
kwiebje schreef:Wanneer we naar de porsches gaan kijken schijnt dit ook een aardig zeldzaam model te zijn. Is gemaakt door carousel en is 1 van de 200 wagens die er geproduceerd zijn.
Heel fraai model Kwiebje! Ik neem aan dat het een 1:18 is?
Ik zie hem nergens op je website. Toch even plaatsen, want het model is het zeker waard!

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Model1op43, dit model is niet van mij maar van iemand waar ik regelmatig mail contact mee heb. Deze jongen spaart uitsluitend alleen maar porsche, heeft ook wel andere modellen maar hoofdcollectie is porsche. Deze jongen woont in Tjechie, maar anders hand ik hem allang dit forum laten zien
Maar een bijzondere porsche is het wel

Maar een bijzondere porsche is het wel

Mijn zeldzaamste model is een Minichamps 1:43 F1 Benetton Renault B196 Alesi, de Belgium Grand Prix editie (Homble staat er ook nog bij, is dat zoiets als Gode?). Wat er bijzonder aan is, weet ik niet, het zal wel weer de sponsoring op de sidepods zijn. Oplage is 500 st. En het grappige is dat ik 'm in de uitverkoop bij een lokale intertoys heb gekocht (Renprijs...
). Het model heeft voor mij geen speciale waarde. Eerlijk gezegd is het een van m'n minst favorieten. Maar daar gaat het in dit topic niet om.

Deze heb ik in Zolder gekocht in 2002 tijdens de DTM race. De CLK van David Saelens het jaar ervoor. Ik was redelijk verrast hem bij de stand van Mercedes te zien staan want normaalgezien zou enkel de auto van Darren Turner uitkomen. Dit is dus wel mijn zeldzaamste model, of hij ook zo zeldzaam is weet ik niet.
Alleen jammer dat de zijspiegels niet rood zijn, maar dat zou ik eigenlijk zelf nog eens moeten bewerken, dan is hij perfect (of toch zo goed als
).

Alleen jammer dat de zijspiegels niet rood zijn, maar dat zou ik eigenlijk zelf nog eens moeten bewerken, dan is hij perfect (of toch zo goed als

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik heb van de week een auto binnengekregen waarvan ik denk dat het wel mijn zeldzaamste is. Een foto van het model volgt, maar het is de Minichamps 1:43 versie van deze auto:
De "Spirit of America" 3e in de Le Mans van 1986

De "Spirit of America" 3e in de Le Mans van 1986

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Mooi die Le Mans q, heb ik ook nog in bestelling staan.
Mijn zeldzaamste model is denk ik een nog ongebouwde kit van INmocar, een RS2 Avant. Tot AAM Boyer dezelfde auto uitbracht (heb ik ook) was deze supergewild en erg zeldzaam wegens de korte productieduur. Ik heb nog een aantal ongebouwde resinkitjes van een aantal jaren geleden die ook behoorlijk zeldzaam zijn, zoals de 200 TransAm van (?)Provence Moulage.
Helaas, te weinig tijd om te bouwen.
Mijn zeldzaamste model is denk ik een nog ongebouwde kit van INmocar, een RS2 Avant. Tot AAM Boyer dezelfde auto uitbracht (heb ik ook) was deze supergewild en erg zeldzaam wegens de korte productieduur. Ik heb nog een aantal ongebouwde resinkitjes van een aantal jaren geleden die ook behoorlijk zeldzaam zijn, zoals de 200 TransAm van (?)Provence Moulage.
Helaas, te weinig tijd om te bouwen.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Schumi28 schreef:Er gaat toch niks mooiers boven deze onofficele uigebrachte 1:18 Audi R8 Gulf waar onze landgenoot Tom Coronel in gereden heeft
Een oplage van minder dan 10 stuks, je ziet em ook nooit op eBay verschijnen en is handgemaakt voor KitKar43 uit Spanje
Woah die ziet er echt super uit Schumi!!!

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Ik denk m'n Jaguar XK140 Loewy-Boano van ABC.. en dat is ook meteen mijn mooiste model qua styling...
De auto bovenaan is een Aston Martin DB4 JET Bertone, ook een mooi model hoor, nu nog de JET 2 vinden om ernaast te zetten. [volgens mij zijn er wel plannen om die te bouwen, ik weet alleen niet door wie]

De auto bovenaan is een Aston Martin DB4 JET Bertone, ook een mooi model hoor, nu nog de JET 2 vinden om ernaast te zetten. [volgens mij zijn er wel plannen om die te bouwen, ik weet alleen niet door wie]