In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
Nee, beslist deze velgen houden. Die zijn helemaal super en zien er zo te zien nog helemaal gaaf uit. 

Schitterende 944 turbo, de grote broer van mijn 924... 

Ah leuk, nog een porsche rijdertom schreef:Schitterende 944 turbo, de grote broer van mijn 924...

Als je in de buurt bent ben je altijd welkom, kunnen we samen een stukje rijden

Als ik rijd, is het niet in zulke spectaculaire auto's.
Ik rijd meestal in de auto van mijn ouders,

Een renault Scenic 1.9 dt RN uit 1996. Niet bijster snel, met maar 90 pk.
Inmiddels heeft dit beestje dik 420.000 op de teller staan, das wel een aardige prestatie.
Ik hoop zelf volgend jaar in Canada te kunnen af studeren. Voor goedkoop transport, mocht alles uiteraard doorgaan, hoop ik een Acura Integra voor zo'n 1000 dollar te kunnen scoren (heb op autotrader.ca al een paar gezien van bouwjaar 1989-1994)
Ik rijd meestal in de auto van mijn ouders,

Een renault Scenic 1.9 dt RN uit 1996. Niet bijster snel, met maar 90 pk.
Inmiddels heeft dit beestje dik 420.000 op de teller staan, das wel een aardige prestatie.
Ik hoop zelf volgend jaar in Canada te kunnen af studeren. Voor goedkoop transport, mocht alles uiteraard doorgaan, hoop ik een Acura Integra voor zo'n 1000 dollar te kunnen scoren (heb op autotrader.ca al een paar gezien van bouwjaar 1989-1994)

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
-
Peugeot 106 1.4 XS uit 2001
Standaard met elektrische ramen, airbags, stuurbekrachtiging en lekkere pittige 1.4 8v met 75pk (weegt maar 790kg...).
Nu ook met xenonverlichting, zwarte Lexus-achterlichten en custom made einddemper

Filmpje van de uitlaat
> http://nl.youtube.com/watch?v=mr_IzcGcArw
Gr.
Arjan.

Standaard met elektrische ramen, airbags, stuurbekrachtiging en lekkere pittige 1.4 8v met 75pk (weegt maar 790kg...).
Nu ook met xenonverlichting, zwarte Lexus-achterlichten en custom made einddemper

Filmpje van de uitlaat

Gr.
Arjan.
'k Rijd eindelijk terug met een spookzwarte Audi A3 Sportback
't Is een 2.0 TDI 140pk Amb. trouwens ...

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Veel succes met het BOEMblok van VAG
Ik rijd voorlopig weer in een Polo, nu een 1.2 Erg vertrouwd, ik ga binnenkort maar weer eens opzoek naar war busroutes....

Ik rijd voorlopig weer in een Polo, nu een 1.2 Erg vertrouwd, ik ga binnenkort maar weer eens opzoek naar war busroutes....

Of je komt zondagmiddag even naar de 924-meeting in Utrecht... lekker ritje! Er komen meer Limburgers dus je kunt in konvooi rijden...DaChrist schreef:Ah leuk, nog een porsche rijder
Als je in de buurt bent ben je altijd welkom, kunnen we samen een stukje rijden
Mooi, foto's!Diciotto schreef:'k Rijd eindelijk terug met een spookzwarte Audi A3 Sportback![]()
dankuthe_stig schreef:Mooi auto DaChrist.
Is het je eerste eigen auto

ja, is mijn eerste eigen auto.
Je eerste nog wel! En wat voor een! 

Hebben we 't daar niet al eens over gehad?rsh_scuderia schreef:Veel succes met het BOEMblok van VAG![]()

Och, dit is m'n vijde met die motor ...(A3, A4 en Passat, en niet omdat de vorige ontploft is zenne

- Jolly Club
Maar die vorige vier waren ook niet 100% goed niet meer zekers?? Anders haal je toch niet alweer een nieuwe ??Diciotto schreef:Hebben we 't daar niet al eens over gehad?rsh_scuderia schreef:Veel succes met het BOEMblok van VAG![]()
![]()
![]()
Och, dit is m'n vijde met die motor ...(A3, A4 en Passat, en niet omdat de vorige ontploft is zenne)

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Company cars my friend. Elke keer brand newJolly Club schreef:Maar die vorige vier waren ook niet 100% goed niet meer zekers?? Anders haal je toch niet alweer een nieuwe ??Diciotto schreef:Hebben we 't daar niet al eens over gehad?![]()
![]()
Och, dit is m'n vijde met die motor ...(A3, A4 en Passat, en niet omdat de vorige ontploft is zenne)
![]()

P.S. 'k Zat er naast. 't Niet de vijfde, maar de zevende

Et voilà.tom schreef:Mooi, foto's!
Ik zit net boven de ... 100 km