Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja dan deze morgen toch het verlossende telefoontje gehad, plots hadden ze het pakket gevonden, dus dadelijk na mijn werk erna toe gereden( anders verliezen ze het mis weer )
Hier gaat het dus om Porsche 911(996) GT3 Rs rood/wit van Autoart
Kon het niet laten om hem te nemen voor die aantrekkelijke prijs van 39,95 €
foto'sssss
Dat was het, en nu beetje sparen voor vakantie hehe
Greets
hele leuke aanwinst! Op de namac beurs zag ik ook ene stand waar deze voor 40 euries weggingen, ook de versie met blauwe streep hadden ze daar! Ze vlogen wekelijk over de toonbank!! Erg mooi modell is dit!
Het grappige is dat ik ongeveer net hetzelfde heb meegemaakt als jou, met hetzelfde modelletje!
Taxipost stuurde me van het kastje naar de muur! Uiteindelijk ben ik het zelf mogen gaan afhalen in het depot, zo'n 20 tal km van huis... Toch niet echt het principe van een koerierdienst zou ik zo denken...
Maar eind goed al goed, geef m een mooi plaatsje, dat heeft ie hier ook gekregen