JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: JonnoT- 43 MM 20/04up- OM 665 Superba ABC
ik neem aan dat het een koopje was?
Wat heet een koopje ?buttonfreak schreef:ik neem aan dat het een koopje was?

Daarnaast is er wel een kit van een OM 665 LM, maar om die om te bouwen zou een hele operatie worden en die kit kost alleen al EUR 85,00 plus de bijkomende kosten van andere materialen. OOK in dit opzicht is de aankoop een Koopje. Zelfs als ABC EUR 50 voor de onderdelen vraagt

- buttonfreak
- Contacteer:
niks mis met een koopje. De krenten in de pap zeg maar ?jonnoT schreef:Wat heet een koopje ?buttonfreak schreef:ik neem aan dat het een koopje was?gezien het fiet dat het pas de tweede keer is dat ik sinds ik op Ebay zie uberhaupt een model van de OM 665 MM'27 tegenkom en het ook nog van een topmerk is. Ja dan was het een koopje. De vorige OM liep op naar EUR 180 of zo
Daarnaast is er wel een kit van een OM 665 LM, maar om die om te bouwen zou een hele operatie worden en die kit kost alleen al EUR 85,00 plus de bijkomende kosten van andere materialen. OOK in dit opzicht is de aankoop een Koopje. Zelfs als ABC EUR 50 voor de onderdelen vraagt
Mooi model, ik zou 'm ook gekocht hebben in jouw situatie.
Re: JonnoT- 43 MM 29/04up-
Na enige email uitwisseling met ABC kreeg ik het nieuws dat de OM 665 Superba niet van ABC is , omdat zij deze nooit gemaakt hebben. ABC melde dat het model van A&G Modelli afkomstig is. Ik heb de boeken er is op nageslagen en deze bevestigd wat ABC meldde.
Helaas ben ik nog niet achter hoe ik met A&G MOdelli in contat kan komen of dat het nog bestaat.
Op de modelbeurs in Joure heb ik een tweetal Porsche's gekocht
Porsche 935 "Moby Dick" (1/43 model by Del Prado)

Porsche 911 Carrera RS (1/43 model by Altaya)

Rally MOnte Carlo winnaar 1978. Rijders Nicolas / Laverne
Helaas ben ik nog niet achter hoe ik met A&G MOdelli in contat kan komen of dat het nog bestaat.
Op de modelbeurs in Joure heb ik een tweetal Porsche's gekocht
Porsche 935 "Moby Dick" (1/43 model by Del Prado)

Porsche 911 Carrera RS (1/43 model by Altaya)

Rally MOnte Carlo winnaar 1978. Rijders Nicolas / Laverne
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: JonnoT- 43 MM 29/04up-Porsche
die Moby Dick blijft de ultieme groep 5 GT
. Ik wil nog graag de Momo versie een keer 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Hé hé eindelijk weer eens iets van het betere merk
Denk dat Spark die MOMO wel zal uitbrengen

Denk dat Spark die MOMO wel zal uitbrengen

die Moby Dick blijft voor mij een van de mooiste porsche's en jacky reed er in dus wat kan je nog meer wensen
,buiten een zeer knappe madam natuurlijk 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Heerlijke Porsche aanwinsten, en zoals velen voor mij, vindt ik de walvis nog steeds een brute Porsche
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten
Montezemolo

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Moby is al mooi, maar die Gitanes versie is wowowowow.
- buttonfreak
- Contacteer:
Peter, zo denk ik er ook over 

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Mooie Porsche klassiekers John , al blijft die Moby Dick voor mij de ultieme race Porsche
Bondracer
Bondracer
Net de column van de "Grand Master of modelbuilding" Matt gelezen
Leuk stukje dat me weer eens er aan doet herinneren dat ik ook nog een stapel met kitjes heb staan.
Heb onlangs een in een kast een klein ateliertje gemaakt waar ik in de toekomst mijn bouwkunsten is ga uitvoeren. Ik en een dremel zijn een groot gevaar voor een modelletje, zegt Linda

Inmiddels zijn het zo'n 15 kitjes en ik heb een paar dagen terug nog een supervangst gedaan op Ebay in de vorm van een TRON kitje van de Alfa Romeo 6C 2300 Monza, winnaar MM'34
Enige tijd terug heb ik een aantal modellen en kitjes gekocht van iemand op marktplaats. Hier bleek een tragisch verhaal achter te zitten. Het ging om de verkoop van een nalatenschap. De bewuste verzamelng is overwegend van hoog niveau en het gaat om vele kitjes van o.a. AMR, BBR, ALezan, Yow Modelli enz.
Gevraagd heb ik de verkoper met enig advies bijgestaan ( ik zie mezelf nu niet als expert op modelgebied) en kreeg daarvoor een 1/24 model van een Maserati Boomerang cadeau.
In een paar up-dates zal ik mijn aankopen laten zien, beginnend met de kitjes.
Ferrari P5/6 (1/43 modelkit van Yow Modelli)

Maserati Ghibli 1993 (1/43 modelkit van Alezan)

Maserati Opac Spider (1/43 modelkit van ALezan)

Maserati Kalyami (1/43 modelkit van Alezan)

Heb onlangs een in een kast een klein ateliertje gemaakt waar ik in de toekomst mijn bouwkunsten is ga uitvoeren. Ik en een dremel zijn een groot gevaar voor een modelletje, zegt Linda

Inmiddels zijn het zo'n 15 kitjes en ik heb een paar dagen terug nog een supervangst gedaan op Ebay in de vorm van een TRON kitje van de Alfa Romeo 6C 2300 Monza, winnaar MM'34

Enige tijd terug heb ik een aantal modellen en kitjes gekocht van iemand op marktplaats. Hier bleek een tragisch verhaal achter te zitten. Het ging om de verkoop van een nalatenschap. De bewuste verzamelng is overwegend van hoog niveau en het gaat om vele kitjes van o.a. AMR, BBR, ALezan, Yow Modelli enz.
Gevraagd heb ik de verkoper met enig advies bijgestaan ( ik zie mezelf nu niet als expert op modelgebied) en kreeg daarvoor een 1/24 model van een Maserati Boomerang cadeau.
In een paar up-dates zal ik mijn aankopen laten zien, beginnend met de kitjes.
Ferrari P5/6 (1/43 modelkit van Yow Modelli)

Maserati Ghibli 1993 (1/43 modelkit van Alezan)

Maserati Opac Spider (1/43 modelkit van ALezan)

Maserati Kalyami (1/43 modelkit van Alezan)