Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Upgrades

Re: Upgrades 1:18 collectie 19/04 update

Bericht door Upgrades »

chris001 schreef:Ik heb jouw hele collectie nog eens een keer uitgebreid zitten bekijken, inclusief de diorama's en alles wat je zelf aan je auto's hebt aangepast. Echt ongelofelijk! Ik heb zitten genieten. Als er ooit een verkiezing komt van de mooiste collectie stem ik zeker op die van jou. :worshippy:
:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Een mooier compliment kan niemand zich wensen, ik stel mijn collectie secuur samen, ik spaar liever door voor een model van AA, Kyosho of een ander topfabrikant of wacht totdat het model in de de juiste kleur (zwart meestal) te verkrijgen is (voorbeelden: Audi R8 Kyosho, Ferrari F40 Lightweight Kyosho, Aston Martin Vanquish Exoto :drool: ...)

Nogmaals dank chris001
subarufreak schreef:je hebt echt een zalige collectie

vind uw aanpassingen ook telkens netjes gedaan
kunnen de wielen dan nog altijd draaien zoals origineel?

groeten

Dominique!
Jazeker Dominique, dat is de grote uitdaging. Je ziet meestal van die verbouwingen en dan staat erbij dat het model alleen statisch is en dat dus de wielen niet meer kunnen draaien en de auto niet meer kan sturen :eh:

Alle modellen die ik verbouw zorg ik ervoor dat de wielen volledig intact blijven.

Zal gauw weer een update posten.

:zwaai:
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
rpi
Schaal: 1:18

Bericht door rpi »

Misschien een interessant topic voor je op een frans modelautoforum:
http://forum.miniature-auto.fr/index.ph ... &start=400
maikel

Bericht door maikel »

Wat een schitterende Musclecars man :drool: echt niet normaal :worshippy:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Vandaag ben ik wederom een jaar ouder geworden en afgelopen vrijdag samen met mijn vriendin naar Haarlem geweest. 2 modelautowinkels bezocht waar ik mijn verjaardag kado's mocht uitkiezen :dance:

Eerst even naar Aut*m*bilia, dan naar Aut*passi*n. En daar stond deze nog steeds, de Chevrolet Impala SS Concept. Deze staat al heeeel erg lang op mijn verlanglijst en ik ieder keer dat ik hier kwam zag ik hem staan. Hier heb ik ook mijn EVO VI TM uitvoering vandaan in het rood. Spontaan korting van Randall gehad, hier de Impala met LS-1 motor:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
4 te openen portieren...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Aut*m*bilia, waar ik de TVR Tuscan S van Jadi zag staan in de vitrine. Zeer geslaagd model, maar jammer genoeg weinig van open kan. Wel, naar mijn mening, veel mooier en beter (en vooral veel zwaarder) dan die van Sunstar, die Luc aan mij liet zien. Deze Luc kon helaas de doos niet vinden en de antenne was ook verdwenen. Toch meegenomen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen zag ik ook nog deze Brit staan; de prachtige Aston Martin V8 Vantage, in mijn favoriete kleur:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier naast een (verlaagde) AM Vanquish 1:12 van Kyosho. Stond erg vreemd hoog op zijn wielen. Eventueel kunnen de pennen weer terug gezet worden om Vanquish weer op normale hoogte te brengen. Heb nog een paar 1:12, waar ik de meeste van de hand heb gedaan, waaronder een McLaren F1 in het groen, om deze te vervangen in een andere kleur, ik zal ook van deze auto's eens wat foto's laten zien, maar wel een andere keer...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En even een paar detail foto's van de Vanquish zelf...

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb 2 Golftassen in de Vanquish, 1 achter de stoelen en 1 in de kofferbak. De sticks (clubs) kunnen er echt uit en zijn ook gedetailleerd...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Armsteun en asbakje kunnen open...

Afbeelding

Afbeelding
En de puppy mag voorin....

En deze dame kon ik ook niet laten staan:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Poserend bij mijn Mazda RX-7 van Kyosho, natuurlijk aangepast, maar niet te overdreven....

Ben al een tijd bezig met mijn Skyline projekt en kan alvast foto's tonen van de onderkant. Deze is zo goed als klaar.

Afbeelding
De hele bodem wit gespoten en details aangebracht...

Afbeelding

Afbeelding
Vanaf hier de kat verwijderd en geen demper meer...

Afbeelding

Afbeelding
De tussen stukken en de uitlaatmond is van echt aluminium. Verbrande stukken zijn aangebracht d.m.v. een aansteker, niet te lang....

Afbeelding
Compleet achteras vervangen, donorauto is een Ford Sierra Cosworth....ook de leidingen en koelingselementen zijn hiervan overgenomen.

Afbeelding
Dempers en veren aangebracht, hier goed tezien dat de schijfremmen in de center, helemaal is kaalgemaakt, om zo ruimte te bieden aan de nieuwe velgen.

Afbeelding
Hier nog een koelsysteem, de kabels worden definitief vastgelijmt als de wagen helemaal klaar is...

Afbeelding
Hier het verschil, eventueel kan de diffusor er onder worden gezet, maar mijn Mine's voorbeeld heeft deze ook niet meer, dus deze wordt hier niet meer opgemonteerd.

Afbeelding
Nu is de motorruimte aan de beurt, heb de kop al de juiste kleur gegeven en nu kijken hoe de kabels en slangen moeten komen.
Meer hierover de volgende keer.

Bondracer

Re: Upgrades 1:18 collectie 27/04 update

Bericht door Bondracer »

Dat is weer een heleboel lekkers :thump_up: , alijd weer een genot om in jou topic te kunnen grasduinen en ja die Astons zijn super :shock:
Bondracer :cool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Prachtige aanwinsten weer. Vind de verlaging van de Aston niet mooi. Hij staat naar mijn mening nu juist iets te laag op z'n pootjes :D
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Zeer knappe update, vooral die Impala vind ik erg vet :thump_up: :cool:
Afbeelding
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:shock: Erg fraaie update jarige :cool: :worshippy:
Ook nog gefeliciteerd, ben zo vrij geweest om ondertussen een felicitatiepagina te maken, :doh: beter laat, dan helemaal niet. :thump_up:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Die AM V8 Vantage is in mijn ogen toch echt de moosite Aston Martin. Die Skyline ziet er ook stukken beter uit, goed idee van die verbrande uitlaat :thump_up:
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Dit ziet er weer goed uit hoor :thump_up: Erg gaaf die vorderingen van de skyline. En de rest van de updates mogen ook gezien worden :worshippy:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Het is weer tijd voor een nieuwe update.

Jullie weten inmiddels dat ik zwarte modellen echt het einde vind, zo ook hier, Ferrari 328GTB van Kyosho.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Hot in de jaren 70 en 80, klapkoplampen....

Afbeelding
Deze behoort ook tot een van de mooiste Ferrari's in mijn ogen, 365GTB/4 oftewel de Daytona.

Afbeelding
Alledrie van Kyosho, Ferrari's moeten bij mij zwart zijn, Kyosho komt ook met de F40 (LW) en de Enzo in het zwart. Die van BBR is mij erg tegengevallen en dat was niet alleen vanwege de prijs...

En dan nog een zij spoor van mijn verzameling: LE MANS winnaars. Nog zeker niet allemaal, maar alles met de tijd.

Afbeelding
Tja, niet helemaal een topstuk die Ford GT40 uit 1969 van Jouef, ik wil natuurlijk wel die anderen van Exoto, ooit :pray:
Ernaast een Porsche 917K van AA.

Afbeelding
2 Rothmans Porsche 956 van Minichamps uit 1982 en 1983, wat was dat een tegenvaller toen niet de complete livery erop stond!! Gauw decals besteld uit Duitsland en zie het resultaat. (Trouwens bij die 1983 uitvoering kun je het voorzichtig weg schrapen, daaronder zitten de stickers (alleen bij de tekst Rothmans, de rest moet je apart aanschaffen), letwel, voorzichtig en met veel geduld anders beschadig je het model)

Afbeelding
Exoto heeft aangekondigd deze modellen ook te gaan maken, maar ik heb geen spijt van deze modellen. Het zal wel weer een eeuwigheid duren voordat ze er zijn, kan ik ondertussen sparen :mrgreen: ...

Afbeelding
En dan echt topstukken op gebied van 1:18, de 1988 Jaguar XJ-9R en 1989 MB Sauber C9, :drool:
Elke keer als ik ze vast pak raak ik niet uitgekeken, degene die deze modellen ook hebben weten waar ik het over heb, heb je ze niet en is het niet jouw ding, denk ik toch dat je onder de indruk zal raken...

Afbeelding

Details van de Jag...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En details van de C9:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is ook zo'n pracht model van AA, die even laten zien dat de hetzelfde kunnen doen als Exoto. Toen deze uitkwam moest ik hem meteen hebben en ben er nog steeds van onder de indruk...

Afbeelding
De 1991 Mazda 787B in sterk contrast met de 1992 Peugeot 905 waar totaal niets van open kan, kan niet eens sturen...hopenlijk komt er in de toekomst die wel een gedetailleerd model kan neerzetten.

Afbeelding

Afbeelding
1995 McLaren F1 GTR van UT en 1998 Porsche GT1 van Maisto.

Afbeelding
1999 BMW V12 LMR van Kyosho en 2000 Audi R8 van Maisto. Die BMW ben ik heel erg lang opzoek naar geweest en het waarom kun je zien op de volgende foto:

Afbeelding
...afneembare motorkap. Heb je dit model? Wees er dan heel zuinig op, zijn maar enkele van gemaakt vanwege de kritiek die ze hebben gehad op de modellen zonder de motor!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2001 en 2002 Audi R8, beide van Maisto.

Afbeelding
2003 Bentley Speed 8 van AA en 2004 Audi R8 van Spark, beide modellen kunnen niets van open maar zijn wel de moeite waard. De Spark was echt veel te hoog geprijsd, maar als je goed zoekt is deze nu wel veel betaalbaarder geworden.

Afbeelding

En dan nog even over mijn Mine's project. De motorruimte is nu ook klaar. Heb via Ebay 4punts gordels besteld en geboorde remschijven uit alluminium. Zal wel in loop van volgende week arriveren. Dan kan beginnen aan het laatste voor nu, het interieur...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tom

Re: Upgrades 1:18 collectie 01/05 update

Bericht door tom »

Heb net een tijd vol verbazing door je topic gebladerd. Man, wat een mooie modellen... :drool:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

tom schreef:Heb net een tijd vol verbazing door je topic gebladerd. Man, wat een mooie modellen... :drool:
Hier van hetzelfde, het blijft een genot om door deze verzameling te grasduinen :worshippy:
Bondracer :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Zo man, wat een hudge update, ziet er echt allemaal super uit, vooral dat zwarte Ferraritrio vind ik erg mooi. :worshippy:
Afbeelding
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Mooie annwinsten en leuke ombouw. :thump_up:

Ik heb ook nog een Audi R8 staan? Misschien wat voor jou?
Plaats reactie