Het is weer tijd voor een nieuwe update.
Jullie weten inmiddels dat ik zwarte modellen echt het einde vind, zo ook hier, Ferrari 328GTB van Kyosho.

Hot in de jaren 70 en 80, klapkoplampen....

Deze behoort ook tot een van de mooiste Ferrari's in mijn ogen, 365GTB/4 oftewel de Daytona.

Alledrie van Kyosho, Ferrari's moeten bij mij zwart zijn, Kyosho komt ook met de F40 (LW) en de Enzo in het zwart. Die van BBR is mij erg tegengevallen en dat was niet alleen vanwege de prijs...
En dan nog een zij spoor van mijn verzameling: LE MANS winnaars. Nog zeker niet allemaal, maar alles met de tijd.

Tja, niet helemaal een topstuk die Ford GT40 uit 1969 van Jouef, ik wil natuurlijk wel die anderen van Exoto, ooit
Ernaast een Porsche 917K van AA.

2 Rothmans Porsche 956 van Minichamps uit 1982 en 1983, wat was dat een tegenvaller toen niet de complete livery erop stond!! Gauw decals besteld uit Duitsland en zie het resultaat. (Trouwens bij die 1983 uitvoering kun je het voorzichtig weg schrapen, daaronder zitten de stickers (alleen bij de tekst Rothmans, de rest moet je apart aanschaffen), letwel, voorzichtig en met veel geduld anders beschadig je het model)

Exoto heeft aangekondigd deze modellen ook te gaan maken, maar ik heb geen spijt van deze modellen. Het zal wel weer een eeuwigheid duren voordat ze er zijn, kan ik ondertussen sparen

...

En dan echt topstukken op gebied van 1:18, de 1988 Jaguar XJ-9R en 1989 MB Sauber C9,
Elke keer als ik ze vast pak raak ik niet uitgekeken, degene die deze modellen ook hebben weten waar ik het over heb, heb je ze niet en is het niet jouw ding, denk ik toch dat je onder de indruk zal raken...
Details van de Jag...
En details van de C9:
En dit is ook zo'n pracht model van AA, die even laten zien dat de hetzelfde kunnen doen als Exoto. Toen deze uitkwam moest ik hem meteen hebben en ben er nog steeds van onder de indruk...

De 1991 Mazda 787B in sterk contrast met de 1992 Peugeot 905 waar totaal niets van open kan, kan niet eens sturen...hopenlijk komt er in de toekomst die wel een gedetailleerd model kan neerzetten.

1995 McLaren F1 GTR van UT en 1998 Porsche GT1 van Maisto.

1999 BMW V12 LMR van Kyosho en 2000 Audi R8 van Maisto. Die BMW ben ik heel erg lang opzoek naar geweest en het waarom kun je zien op de volgende foto:

...afneembare motorkap. Heb je dit model? Wees er dan heel zuinig op, zijn maar enkele van gemaakt vanwege de kritiek die ze hebben gehad op de modellen zonder de motor!!

2001 en 2002 Audi R8, beide van Maisto.

2003 Bentley Speed 8 van AA en 2004 Audi R8 van Spark, beide modellen kunnen niets van open maar zijn wel de moeite waard. De Spark was echt veel te hoog geprijsd, maar als je goed zoekt is deze nu wel veel betaalbaarder geworden.
En dan nog even over mijn Mine's project. De motorruimte is nu ook klaar. Heb via Ebay 4punts gordels besteld en geboorde remschijven uit alluminium. Zal wel in loop van volgende week arriveren. Dan kan beginnen aan het laatste voor nu, het interieur...