Alcohol-reclame probleem!

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Tim

Bericht door Tim »

Afbeelding
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Matt Modelautos schreef:
De filosofie achter de gratis heroïne verstrekking is dat ze minder overlast veroorzaken en uit het criminele circuit raken, want hun gezondheid zal deze regering een rotzorg zijn.
Wel,...wij geraken juist in het illegale (en misschien wel criminele) circuit om aan onze illegale modelauto's te komen. :mrgreen:

Als je ze allemaal een overdosis geeft leveren ze helemaal geen overlast meer op... :?

Ik heb een Rothmans Porsche, ik ben crimineel! :mrgreen: Daar gaat mijn carriere als advocaat! :mrgreen: :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
tom

Bericht door tom »

Ja, daar gaat mijn verzameling Hasseröder TTRs... of mijn mooie Jägermeister NSU.

De vergelijking met coffeeshops liet hier ook even mijn vorige maaltijd omhoog komen.
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

St. Paul schreef: Ik heb een Rothmans Porsche, ik ben crimineel! :mrgreen: Daar gaat mijn carriere als advocaat! :mrgreen: :dance:

Zal ik je ervan af helpen? Ik heb mijn toekomst al achter de rug :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Eeeehhh, even hergroeperen, ik had het over de Alcohol reclame's, van de tabak weten we al dat dit al een moeilijke issue is, maar het gaat dus ook over de reclame's van Matini, Jägermeister, Warsteiner, Diebels Alt, enz.
///M Power

Bericht door ///M Power »

WAT??? Ik dacht: ik zit goed, geen sigarettenreclame, maar nu zijn mn Jagermeister en Warsteiner BMW's ook al illegaal :angry_finger: Maar goed ook dat ze dit verbieden, want sinds ik die Jagermeister m3 kocht kan ik geen halfuurt meer zonder een stevige slok....

(NOT :evil: )
boerke04

Bericht door boerke04 »

Jongens, jongens het is toch volkomen normaal dat die mensen dat doen.
Stel je voor dat m'n neefje van 15 maanden mijn kamer op komt gewandeld en die ziet daar m'n Senna en Hill Williams staan met Rothmans reclame, het arme kind zou voor de rest van z'n leven verpest zijn. :roll:
Natuurlijk meen ik dit niet serieus en vind ik het de grootste onzin, hebben ze naast hun strijd tegen de tabaksreclame nog wat tijd over gaan ze maar meteen beginnen met de strijd tegen de alcoholreclame. :thump_down:
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Misschien is het ook handig om er voor te zorgen dat kinderen niet een fles alcohol kunnen kopen. Want ze verbieden alles leuk, maar de gemiddelde kleuter heeft weinig moeite met de aanschaf van een fles wiskey. :?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik heb mijn zuurverdiende Lancia's maar achter in mijn vitrine gezet, ben doodsbenauwd dat Jolly Junior op zijn vierde alcoholist wordt door die overdaad aan martini-logo's........

De 'goedbedoelde' bemoeienissen van de overheid met onze maatschappij beginnen me langzamerhand aardig de keel uit te hangen :snooty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Ik vind het allemaal te zielig voor woorden, wat er allemaal besloten wordt in ons democratisch landje :angry_finger:

Alles wordt in het teken gezet om er maar bij te horen in Europa, maar het blijkt wel weer, dat men hun eigen land, naar de verdommenis helpt :!: :!:

Wat wordt inderdaad de volgende miskleun :?: :?: :?:
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tim schreef:Afbeelding

Hoi, en daar gaan we wéér, mag ik je even helpen herinneren dat deze wetten er door de regering(en) van KOK door zijn gedrukt.

Verder slaat het natuurlijk hélemaal nergens op maarja je doet er weinig aan.

En Jolly zet ze maar weer voor in je vitrine kast hoor, het gaat voor zover ik weet alleen om de handel in spul met zulke reclame.
Afbeelding
Beket
Contacteer:

Bericht door Beket »

Echt te triest voor woorden. Is het de inspecteurs niet opgevallen dat er op een beurs wel erg weinig kinderen de modelauto's kopen? Ik denk dat er ook heel weinig kinderen met de modelauto's op dit forum spelen.
Of zijn we allemaal 'kinderen' met onze hobby? :lol: :lol: :lol:
schumifan

Bericht door schumifan »

ik heb ook wel eens ergens gelezen, dat ze bij Coronel Kart Center zijn geweest, en dat daar alle posters, waar reclame opstaan van de muur af moest. Dit waren poster van de Gebroeders zelf, + een motorkap waar marlboro opstond die een van de gebroeders in elkaar heeft gereden. (de motorkap is afkomstig van een auto die total-loss is gereden). Motorkap zelf kan niet rijden, dit terzijde.

Dit alles moest dus gewoon van de muur. Achterlijk gewoon.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Te ziek voor woorden. Straks kan ik mijn hele Bugatti verzameling achter slot en grendel houden, omdat de befaamde "Bugatti kleur" geinspireerd / overgenomen is van de kleur van het pakje Gauloises Blondes van Mme Bugatti.

Ik word een beetje moe van dit bemoeizuchtige gedrag van hogerhand. Hier hebben we al een kantine buiten werking moeten stellen omdat deze geen direct daglicht ontvangt, en een vriend van me heeft ramen in zijn donkere kamer (!!) moeten maken, omdat de ambtenaar dit zo vond.
Onze gasflessen moeten van de milieudienst in een compleet afgesloten bunker met "plofdak", en van de brandweer moeten ze in een gazen afrastering, met veel ventilatie...

Is er een overkoepelende organisatie van verzamelaars die wellicht een (tijdelijke) halt kan roepen over dit soort praktijken?
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Misschien wat voor de NAMAC??

[edit] wat een lompe fout.....
Laatst gewijzigd door Niels op ma 01 nov 2004 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie