Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een schitterende modellen! Ik kan me helemaal voorstellen dat je die Riviera ondanks de mindere afwerking toch wilde hebben, het is een fantastische auto om te zien en de vorm is volkomen correct weergegeven. Mooie kleur, ook.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar als ik de keus voor een verzamelonderwerp nog niet had gemaakt dan waren 1:18 Amerikanen waarschijnlijk de winnaar geworden. Er is iets in die auto's wat me fascineert.
Heb weer drie nieuwe modellen binnengekregen uit de VS:
- nog een Plymouth Road Runner, maar nu een coupe ipv een cabrio
- een Chrysler Imperial van Road Signature
- een Oldsmobile, ook van Road Signature
Voor Road Signature modellen geldt (vind ik althans) dat aan de motor en aan het interieur niet zo heel veel aandacht wordt besteed (erg plastic achtig), maar de buitenkant is wel erg fraai (goede lak, mooie details) en de auto's hebben vaak aparte 'operating features' zoals de Amerikanen dat noemen (raampjes die open kunnen en zo).
Hier alvast een foto van alle 3 tezamen, binnenkort volgen de details:
Mooie American Classic update Chris , en idd die Signature modellen hebben zo hun negatieve kantjes maar overall prijs/kwaliteit zijn ze het dik waard (heb er ook zo'n paar)
Wacht eveneens op meer foto's
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"