Nu wil ze dat ik het wel rustiger aan doe omdat we in 2009 zeker bij de 24 uur van Le Mans willen zijn

jochen schreef:gemakkelijk vriendin heb je... mijn vrouw daarentegen
vind schaalmodellen voor kinderen ze noemt dit speelgoedauto's maarja daar luister ik toch niet naar
alhoewel is ze daar niet 100% tegen ze vind deze hobby beter dan iedere dag roken/café hangen....
Dat zal dan wel aan de naam liggen. Mijn vrouw (ook Linda) was in het begin zeer terughoudend en vond het ook maar zozo.... maar naar verloop van tijd begon ze zich steeds meer te interesseren voor autosport en modellen. ze kijkt zelf regelmatig op modelautosites en gaat dit jaar zelfs mee naar het WK-rally in duitsland (alle dagenjonnoT schreef:Na wat ik tot nu toe gelezen heb, kan ik zeggen dat ik het wel het zwaarste heb met mijn Linda.Niet alleen waardeert zij mijn collectie en verzameld mijn schatje zelf 1/43 modellen van 1930 tot 1970, nee als het even kan moedigt ze me aan modellen te kopen of zet ze zelf op mijn Ebay
Juliie zien ik word gedwongen om modellen te kopen
Echt een heel zwaar leven om zo je hobby te moeten beleven
![]()
![]()
Nu wil ze dat ik het wel rustiger aan doe omdat we in 2009 zeker bij de 24 uur van Le Mans willen zijn
DitoRegenkaiser schreef:Mijn schoonmoeder vindt het geweldig, helaas kon ze geen kinderen krijgen...