Vooral die onderkant ziet er erg goed uit...custom "mindware" nascar
hey bedankt iedereen
en ja hoor vind het wel spijtig dat ik hem uit handen moet geven daarom ga ik nu ook eerst terug een paar modellen bouwen voor mezelf
En wat die spoiler betekend heb ik die steunen er zelf opgebouwt en wordt i in het midden nog aaneengetaped maar dat doe ik niet voor de vernis laag erop ligt
maar toch bedankt voor de tip
En natuurlijk volg er nog een paar foto's wanneer hij helemaal af is hoor
En wat die spoiler betekend heb ik die steunen er zelf opgebouwt en wordt i in het midden nog aaneengetaped maar dat doe ik niet voor de vernis laag erop ligt
En natuurlijk volg er nog een paar foto's wanneer hij helemaal af is hoor
Jos schreef:heb je ook een foto van het complete model?? ik zie alleen fotos van de kap of van het onderstel
die komen nog maar ben momenteel de body nog wa aan't opblinke dus ga prob dees weekend de foto's erop te zette anders is't voor binnen een week want ga een weekje race in bahrein volgende week
dus ben je hem aan het polijsten? Misschien kun je dan je ervaringen in dat betreffende topic (http://modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=2283&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=d9d83bf9f4643e57b76e3962febbdc61) elders op dit forum delen met ons..
Heb nog niet de tijd gehad om deze verder af te werke maar deze week moet ie wel af zijn denk ik en dan volgen er wel een hoop foto's
Voor men day's of thunder project sta ik weeral e stap verder
de postbode is langsgeweest
nu nog ergens die 2 andere te pakke krijge en heb ze allemaal.
offtopic !
Weet er iemand waar je die witte poeder van supercal kan krijgen ???en het dan in belgie krijgen
Voor men day's of thunder project sta ik weeral e stap verder
de postbode is langsgeweest
nu nog ergens die 2 andere te pakke krijge en heb ze allemaal.
offtopic !
Weet er iemand waar je die witte poeder van supercal kan krijgen ???en het dan in belgie krijgen
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
En nu nog even wat opbouwende kritiek van een mede-ombouwer.....
"HEB IK NIET. Gewoonweg perfect". :thump_up:
p.s.
Dat witte poeder van Supercal werkt niet, tenminste als je met een inktjetprinter werkt. De inkt is al droog voordat het poeder de kans krijgt om de kleurstoffen in de inkt te neutraliseren.
Als je op 18 december ook op de Forum Meeting bent mag je het poeder zo van me hebben.!!!
"HEB IK NIET. Gewoonweg perfect". :thump_up:
p.s.
Dat witte poeder van Supercal werkt niet, tenminste als je met een inktjetprinter werkt. De inkt is al droog voordat het poeder de kans krijgt om de kleurstoffen in de inkt te neutraliseren.
Als je op 18 december ook op de Forum Meeting bent mag je het poeder zo van me hebben.!!!
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: