Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Vandaag gekocht uit een rommeldoos voor 2 euro, maar een nieuw projektje dus . Hij was ooit groen denk ik en daarna rood en weer daarna wit geschilderd. Daar is dus erg veel mee gespeeld en dat spreekt mij weer aan.
Was een beetje vergeten dat ie in de thinner op me wachtte. Grappig gezicht zo'n Dinky op sap. Vandaag er maar uit gehaald en geborsteld. De onderlaag was inderdaad eerst wit, toen een soort oranje en de groene kleur van de fabriek.
Ik ga dit volgen! Heb zelf nog een aantal heel erg beschadigde Dinky Toys liggen, die ik ook nog is een keer wil restaureren. Dus ik ben benieuwd naar je manier van werken.
Ben geheel geschocked wat je nu doet, Peter. Heb je een authentiek bespeeld modelletje met veel historie. Ziet er fantastisch uit, ga je hem repainten Ik begrijp je helemaal niet meer