nou te lang stil geweest hier door de hotrod en ook het feit dat ik de wanden en vloer vast gemaakt had en de dio niet meer verplaatsbaar was , stoorde mij enorm
wat als over een tijd dat ding in de weg staat en je hebt er zoveel uren ingestoken..
dan krijg je hem niet meer heel weg
dus ik heb alles gedemonteerd en zo goed en kwaad als het kon de vloer en wanden op maat gezaagd en met kit en spijkers in elkaar getimmerd en gelijmd
toen de wanden vast gemonteerd en ze zitten nu dus vast aan de wanden dmv kit en schroeven
daarna de buitenkant geschuurd en er gewoon lekker granol in de kleur vd wanden vd garage op gedaan..
als ik gelijk een verplaatsbare had gemaakt had ik van de buitenkast meer werk gemaakt en deze netjes gemaakt van buiten
eerlijk gezegd vind ik het wel best zo geen zin in een ellenlang project eraan
daarna alles veranderd en waar de dio stond staat nu mijn boor en slijpwerkbank (komt later nog een electrische figuurzaag tussen)
ook een foto erbij van de andere werkbank alles heb ik voor handen en heeft een vaste plek dus dit werkt erg lekker zo..
ook stof of verf hoef ik lekker niet voorzichtig mee te doen echt een ideaal knutselhok...
dan heb ik ernaast achter die wand vd boor nog een stuk waar de fietsen en mijn custom chopper staat (1:1) en de schildpad overwinterd
hier stond de dio dus