Interieur 1:18 Mercedes E-klasse (Kyosho)

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
DennieV

Interieur 1:18 Mercedes E-klasse (Kyosho)

Bericht door DennieV »

Eigenlijk is het geen ombouw,maar ik heb dit model al best een tijdje en vond het normale volledig donkerblauwe interieur van het begin af al lelijk,dus heb deze vakantie even de tijd genomen om met modelbouwverf het interieur naar eigen smaak (en gedeeltelijk zoals je het in het 1:1 model ook vaak ziet) aan te passen.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt van hoe het was,maar uiteraard wel hoe het nu is :dance:

Enjoy!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb nog geprobeerd om close-upfoto's te maken,maar met m'n digicam krijg ik dat niet netjes voor elkaar :oops:
Fruitcake
Contacteer:

Re: Interieur 1:18 Mercedes E-klasse (Kyosho)

Bericht door Fruitcake »

even de macro functie opzoeken ;)
tom

Bericht door tom »

Inderdaad, meestal een bloemetje.

Kleurcombi met de blauwe lak is in ieder geval mooi, maar het interieur lijkt wel erg te glimmen...
Jaap
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Jaap »

mooi, toont veel realistischer, om maar eens moeilijk te praten. :wink:
DennieV

Bericht door DennieV »

Zal dat wel eens proberen met die 'macrofunctie'.
Zoals ik wel eens eerder aangaf,van fotograferen heb ik 0,0 verstand,ik zet dat ding aan en drukken maar :oops: :P

Over dat glimmen van de verf;
De stoelen zijn nog nat,al anderhalve dag,die donkere verf wilt alleen op de stoelen niet drogen,op het dashbord enz wel.
Die lichte verf die was letterlijk binnen een minuut droog op alle plaatsen,zelfs op de stoelen.

P.s. die overdreven velgen worden ook nog vervangen door Brabus of AMG,want nu moet het model wel iets netter worden natuurlijk.
Plaats reactie