Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Squid schreef:ik ben benieuwd waneer deze naar Nederland komen, die buggati en die evo 8 zien er erg strak uit, ik zou ook wel eens willen weten waneer ze een gewoone versie van de impreza gaan maken. Ik vind die rally wagens zonder stickers die ze nu leveren wat minder.
Ik zit ook te wachten op de nieuwe impreza sti 2003 en de evo 8 ..
en die WRC zonder stickers vind ik wel mooi heb hem ook zelf .
Prachtige modellen, die Bugatti's! Mijn interesse gaat vooral uit naar de 1:43's, waarom moeten die krengen toch zo duur zijn? Ik heb ze nog nergens gevonden onder de 47 euro, terwijl ze in Hong Kong voor 28 euro te koop zijn. Ik ben sterk een Looksmart aan het overwegen. Kost nóg meer (90 euro ofzo), maar daarvoor is het een kunstig handgebouwd pareltje..
Opel-DTM schreef:Een model is een model... en de prijzen lopen behoorlijk uiteen. Ik snap niet dat een 1:18 model van AA 99,- kost en een andere weer onder de 30,-.
Blijkbaar dus gewoon massaal niet kopen, dan gaat de prijs flink naar beneden.
Autoart heeft zich met dit model weer eens onderscheiden van de rest. Het model is individueel genummerd en voorzien van een certificaat.
Omdat het model in opdracht van én onder licencie van Bugatti gemaakt is, krijg je volgens AA technisch gezien een echte Bugatti..
Ik heb gelezen dat de CTS-Vs gesloten gelimiteerde modellen zullen worden (m.a.w. Motorsport Division à la Bentley Speed 8 ).
Nr. 16 wordt beperkt tot 6.000 modellen, nr. 8 tot 3.000
Daarom zullen ze ook wat duurder worden
Mooi istie wel, maar hoe kom je erbij dat de prijs hoger word omdat er 6000 st. van gemaakt worden? Dat is nogal een oplage, gelimiteerd is dan ook niet echt van toepassing.
Tim schreef:Mooi istie wel, maar hoe kom je erbij dat de prijs hoger word omdat er 6000 st. van gemaakt worden? Dat is nogal een oplage, gelimiteerd is dan ook niet echt van toepassing.
Misschien omdat vaste productie kosten die ze maken voor 1 type auto (of ze er nu 1 of een miljoen van dat type maken) over een lager aantal auto's verdeeld worden. Of de aandeelhouders AA zeuren gewoon...
St. Paul schreef:Misschien omdat vaste productie kosten die ze maken voor 1 type auto (of ze er nu 1 of een miljoen van dat type maken) over een lager aantal auto's verdeeld worden. Of de aandeelhouders AA zeuren gewoon...
Dat laatste denk ik dan. De normale produktie zal ook niet echt veel hoger liggen dan 6000 stuks, dus dat zou het niet mogen zijn.
Oudste verkooptruc ooit voor verzamelaars: de magische opdruk "limited edition" Zolang het niet sequentieel genummerd is en beperkt tot een paar honderd is er weinig limited aan.
Sealed body?? Wat heb je daar nou aan . Maken ze een interieur (misschien wel heel gedetailleerd), en dan kun je het niet goed bekijken.... Ik hoop iig dat het nooit een trend word, zo'n sealed body...