Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2009

Bericht door rsh_scuderia »

supernova schreef: Vergeet dan niet een gasbrander een uurtje op de achterkant van je knutselwerkje te richten, want blijkbaar moet dat er tegenwoordig uitzien als een druipkaars. Ik zie veel te veel ronde en bolle vormen op de achterste helft van die wagens. En dat ziet er wat mij betreft niet uit, een Formule 1 wagen mag best wat rechte lijnen hebben hoor (maar dat is niet de schuld van de teams)! Voor het eerst zolang ik de Formule 1 volg vind ik de nieuwe wagens er over het algemeen behoorlijk beroerd uitzien. En aangezien ik niet de enige ben zou het wel eens zo kunnen zijn dat er minder modellen verkocht gaan worden en dus de inkomsten van de merchandising voor de teams achteruit gaan. In ieder geval vermoed ik dat er weinig modellen uit 2009 (en verder) aan mijn Formule 1 collectie toegevoegd zullen gaan worden. En dat zou zonde zijn.
Alsof de teams rekening houden met de modellen verkoop.... :lol:
De Colaflkes vorm die veel wagens nu hebben bevalt mij wel. Net zoals de Ferrari 641/2, ook een prachtige bolide.
Vorm volgt nu nog meer de functie binnen de gestelde regelementen.
Nu nog de andere vleugels er af halen, de voorvleugel inperken, de achtervleugel verkleinen, de crashbox er uit slopen, een verplichte 200 liter brandstof tnken introduceren waar de rijder op moet zitten en ipv hightech materiaal ouderwets kreukelstaal gebruiken en dan is deze jongen weer helemaal blij.
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Je vergeet uiteraard nog de voetjes voor de vooras :doh: :mrgreen:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Precies, VOETJES VOOR DE VOORAS!!!!!
En de tank is wel van papier mache natuurlijk.

Het is toch wel weer tijd voor een dodelijk ongeval in de F1.... :shifty:
CLK-GTR

Bericht door CLK-GTR »

Opvallend dat Toyota nu met haaienvin rijdt: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/0 ... met-tf109/

Vandaag presenteren Williams en Renault hun bolides! :thump_up:
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

http://www.formule1nieuws.nl/modules/ne ... ryid=28521

En wat sneak pics van de nieuwe Renault (Bron: Formule1nieuws.nl)

( Het Renault team krijgt een “nieuwe” olie partner. Tenminste zoals ‘Motorsport-Total.com’ vernomen zou hebben. Total, zou de tot dusverre leverancier Elf verdringen.

Daarmee eindigt één van de traditioneelrijkste technische samenwerkingen binnen de Formule 1 geschiedenis. Eigenlijk is het wel niet helemaal een nieuwe partner, want de merken Total en Elf behoren beiden tot het olieconcern TotalFinaElf.

De Total-logo’s zouden prominent op de voor en achtervleugel van de nieuwe Renault staan, die morgen in Portimão gepresenteerd wordt. Daardoor zullen de logo’s van hoofdsponsor ING krimpen. Zo zou ook de teamnaam aangepast worden. In de officiële teamnaam zou ING verdrongen worden door Total. )

Bron: Motorsport-total.com
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
TestaRossa
Contacteer:

CLK-GTR schreef:Opvallend dat Toyota nu met haaienvin rijdt: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/0 ... met-tf109/

Vandaag presenteren Williams en Renault hun bolides! :thump_up:

Ik denk dat we die haaienvin nog niet kwijt zijn dit seizoen, die gaan we vaker tegenkomen nog.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
fish88

Bericht door fish88 »

Williams met eindelijk een echte mooie wagen :worshippy: (Leuk om te zien dat Philips de hoofdsponser is). Dit is wel de Intrim livery.

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
fish88

Bericht door fish88 »

En de renault ziet er ook aardig uit qua livery, moet hem vanaf een ander punt zien of de wagen zelf mooi is maar ziet er tot nu toe goed uit.

Afbeelding

Wel opvallend zoveel Nederlandse hoofdsponsers (Shell, ING, Philips) en niet 1 Nederlandse rijder :lol:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
TestaRossa
Contacteer:

Die Williams ziet er echt superstrak en mooi uit in deze (interim, jammer genoeg) livery!!

De Renault ziet er vanuit deze hoek afschuwelijk uit, die neus :eh:
Fruitcake
Contacteer:

Bericht door Fruitcake »

De R25 en 26 waren wel de Renaults met de mooiste paintjobs, maar dit is echt bagger.. :sick:

De R26 is zelfs 1 van mn 4 F1 modellen zo mooi vind ik um :thump_up:
Powersprint

Foto's van de test van vandaag

:sick:
Afbeelding

Wel erg laag bodywork aan de achterkant
Afbeelding

:thump_up:
Afbeelding

:thump_up:
Afbeelding

:?:
Afbeelding
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Tot nu toe vond ik de gepresenteerde wagens allemaal erg mooi.........en toen zag ik de Renault..... :lol: . Dat ding vind ik er echt niet uitzien. De haaienvin vond ik al lelijk, maar die zal zoals eerder gemeld nog wel vaker te zien zijn en in die neus kun je een paar illegale vluchtelingen de halve aardbol over smokkelen. Komt bij dat ik de livery ook helemaal niets vind :eh: .
Afbeelding
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Mee eens, de Renault heeft absoluut een nose job nodig. Livery vind ik wel aardig. Maar slechter dan de vorige kon ook niet. De haaievin mogen ze van mij ook wel verbieden.

De Williams ziet er goed uit. Mooi om Philips zo aanwezig te zien. Ik vraag me af of dat zo blijft...... En zo te zien is Williams wel de nodige sponsors kwijt geraakt.
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

:shock: :sick: Die renault is echt lachwekkend lelijk, enorme neus inderdaad, en meot je die sidepods zien :shock: echt, hij ziet er niet uit! Zonde, want nadat ik de Williams zag, begon mijn mening bij te draaien, want die ziet er toch echt wel lekker uit! :drool: De mclaren ziet er tijdens de test ook prima uit, ben blij dat ze de achtervleugel wat minder hoog hebben gezet :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Powersprint

Ik ben bang dat dit de achtervleugel is van afgelopen seizoen :( Dus hij zal toch wel weer hoger worden vrees ik
Afbeelding
Plaats reactie