Alsof de teams rekening houden met de modellen verkoop....supernova schreef: Vergeet dan niet een gasbrander een uurtje op de achterkant van je knutselwerkje te richten, want blijkbaar moet dat er tegenwoordig uitzien als een druipkaars. Ik zie veel te veel ronde en bolle vormen op de achterste helft van die wagens. En dat ziet er wat mij betreft niet uit, een Formule 1 wagen mag best wat rechte lijnen hebben hoor (maar dat is niet de schuld van de teams)! Voor het eerst zolang ik de Formule 1 volg vind ik de nieuwe wagens er over het algemeen behoorlijk beroerd uitzien. En aangezien ik niet de enige ben zou het wel eens zo kunnen zijn dat er minder modellen verkocht gaan worden en dus de inkomsten van de merchandising voor de teams achteruit gaan. In ieder geval vermoed ik dat er weinig modellen uit 2009 (en verder) aan mijn Formule 1 collectie toegevoegd zullen gaan worden. En dat zou zonde zijn.

De Colaflkes vorm die veel wagens nu hebben bevalt mij wel. Net zoals de Ferrari 641/2, ook een prachtige bolide.
Vorm volgt nu nog meer de functie binnen de gestelde regelementen.
Nu nog de andere vleugels er af halen, de voorvleugel inperken, de achtervleugel verkleinen, de crashbox er uit slopen, een verplichte 200 liter brandstof tnken introduceren waar de rijder op moet zitten en ipv hightech materiaal ouderwets kreukelstaal gebruiken en dan is deze jongen weer helemaal blij.