Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- Jeroen 1:18
Re: Mr. Dj M. --> 996 Gt3 Mk2 + Corvette C5 Z06 + Crown Jap taxi
Mooie GT3!! Prachtige foto's!
Maarreh, heb jij weleens een een GT3 Cabrio gezien?

Maarreh, heb jij weleens een een GT3 Cabrio gezien?

Nieuw: BMW 328i 1/18 UT-Models
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Mr. Dj M. --> Nieuwe aanwinsten: MgA Hardtop + MgC Gt!!
Bedankt allemaal weer voor de mooie reacties
@Jeroen1:18: Alleen in mijn vitrine dus, bestaat inderdaad niet en voortgekomen uit het project een standaard Carrera in het zilver te willen. Vond hem te mooi om te verkopen, dus blijft hij in de collectie. Gele coupé is bijvoorbeeld wel de deur uit gegaan. Die staat bij Thomas met gave uitlaten, cabrio velgen en Gt3 motor
Gisteren de Mg's van Ricardo binnen gekregen, bedankt voor de goede deal he
De C mist nog de M in het logo achter, maar dat komt goed. Donor C is nog onderweg vanuit Frankrijk. Gaat nu hard met m'n Mg verzameling, nog maar twee modellen en dan heb ik inprincipe alle modellen en caroserie varianten die er van Mg zijn in 1:18! Moet dus nog de MgB cabrio en de Mg Tc.
Na wat schoonmaak werk en een goede autowas beurd, ja was meeneemprijs geen servicebeurd van Ricardo gekregen
, toch even naar buiten gegaan en een paar plaatjes geschoten
MgA

MgC Gt

Overzichtje

Staat nu lekker vol in het Mg deel trouwens:
http://i41.tinypic.com/6xpw91.jpg - http://i42.tinypic.com/dovqcz.jpg

@Jeroen1:18: Alleen in mijn vitrine dus, bestaat inderdaad niet en voortgekomen uit het project een standaard Carrera in het zilver te willen. Vond hem te mooi om te verkopen, dus blijft hij in de collectie. Gele coupé is bijvoorbeeld wel de deur uit gegaan. Die staat bij Thomas met gave uitlaten, cabrio velgen en Gt3 motor

Gisteren de Mg's van Ricardo binnen gekregen, bedankt voor de goede deal he

De C mist nog de M in het logo achter, maar dat komt goed. Donor C is nog onderweg vanuit Frankrijk. Gaat nu hard met m'n Mg verzameling, nog maar twee modellen en dan heb ik inprincipe alle modellen en caroserie varianten die er van Mg zijn in 1:18! Moet dus nog de MgB cabrio en de Mg Tc.
Na wat schoonmaak werk en een goede autowas beurd, ja was meeneemprijs geen servicebeurd van Ricardo gekregen

MgA

MgC Gt

Overzichtje

http://i41.tinypic.com/6xpw91.jpg - http://i42.tinypic.com/dovqcz.jpg
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

-
- Schaal: 1:24
dit is echt heel mooi wat je hier laat zien
vooral die oude mg's vind ik prachtig
ik hou wel van dat oude spul

vooral die oude mg's vind ik prachtig
ik hou wel van dat oude spul

- FordMustangGT
Heel erg leuke aanwinsten Dj M, en je foto's blijven ook top 

- Powersprint
Inderdaad top foto's van hele nette modellen! 

- Tom_Aston-Martin
machtige foto's van ene heel leuk rijte MG's! 

Leuk dat je MG's spaart en mooie aanvullingen! Is een keer wat anders
.

- Mr. Dj M.
Zeker Ricardo, bedankt nogmaals
Bedankt ook voor de leuke reacties en wat betreft de Mg's, tja was eerst niet eens van plan het hele rijtje te kopen. Alleen als je dan toch bezig bent, kan je het beter maar mooi afmaken en als je ze dan voor een leuk prijsje weet te krijgen
Waar ik wel naar heb gekeken is een mooie uitgave van de MgA. Vind ik persoonlijk een hele mooie auto net als m'n Austion Healey 3000. Blijft jammer dat deze er alleen van Revell is, maar een witte open versie met rood interieur is op zich ook erg mooi. De zwarte beursuitgaven met wit interieur ook, maar die zijn lastig te vinden en nogal duur. Ooit eens één van de diverse beursuitgaven uit 2004 gevonden, maar daar vroeg men 150 euro voor
Mocht iemand die kleuren combi dus weten te staan, beursuitgave maakt niet uit stickertje gaat er toch af, ik hoor het wel denk ik
Maar goed nu we dus al zover zijn ook maar een keer op zoek gaan naar de Mg Tc van Yatming, al is het een lelijk ding met z'n veel te dikke zilvere ipv chrome spaken in de wielen. Denk dat ik voor een zwarte ga met echte rode lederen bank, is die tenminste nog een beetje leuk
De MgB cabrio komt er ook nog wel aan, wacht misschien nog even. Heb het gevoel dat die nog wel eens verder in prijs kan gaan dalen!
Na het Mg gebeuren staat een LandCuiser 100 op de planning, maar dan wel in chinese politie uitvoering

Bedankt ook voor de leuke reacties en wat betreft de Mg's, tja was eerst niet eens van plan het hele rijtje te kopen. Alleen als je dan toch bezig bent, kan je het beter maar mooi afmaken en als je ze dan voor een leuk prijsje weet te krijgen

Waar ik wel naar heb gekeken is een mooie uitgave van de MgA. Vind ik persoonlijk een hele mooie auto net als m'n Austion Healey 3000. Blijft jammer dat deze er alleen van Revell is, maar een witte open versie met rood interieur is op zich ook erg mooi. De zwarte beursuitgaven met wit interieur ook, maar die zijn lastig te vinden en nogal duur. Ooit eens één van de diverse beursuitgaven uit 2004 gevonden, maar daar vroeg men 150 euro voor

Mocht iemand die kleuren combi dus weten te staan, beursuitgave maakt niet uit stickertje gaat er toch af, ik hoor het wel denk ik

Maar goed nu we dus al zover zijn ook maar een keer op zoek gaan naar de Mg Tc van Yatming, al is het een lelijk ding met z'n veel te dikke zilvere ipv chrome spaken in de wielen. Denk dat ik voor een zwarte ga met echte rode lederen bank, is die tenminste nog een beetje leuk

De MgB cabrio komt er ook nog wel aan, wacht misschien nog even. Heb het gevoel dat die nog wel eens verder in prijs kan gaan dalen!
Na het Mg gebeuren staat een LandCuiser 100 op de planning, maar dan wel in chinese politie uitvoering

Hoi man.
Schitterende foto's weer van mooie MG's.
Hou van de MGB en C.
Groeten,
Schitterende foto's weer van mooie MG's.

Groeten,
Fraaie aanwinsten. Nu nog een 'urethane bumper' versie van de B... de Limited Editions waren de mooiste.
- Montezemolo
- Contacteer:
Gewoon een schitterende MG collectie, meer weet ik er niet over te zeggen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
heel knappe aanwinsten
die MGC vind ik superknap
die MGC vind ik superknap
- Marc540i
Zeer mooie aanwinsten die MG's
Vooral die oudjes vind ik helemaal te gek.
Grtz Marc.

Vooral die oudjes vind ik helemaal te gek.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533