Even ook maar in m'n eigen topic plaatsen, er komen dus eerste week februari een tiental modellen deze kant op. Nee die zijn niet allemaal voor mij hoor

, nee maar toch hou ik er niet één maar in ieder geval twee. De overige gaan naar andere kopers op het MgF forum en de evntuele geïnteresseerde die zich via hier gemeld heeft.
Het gaat om de Mg Tf, ja zeldzaam en moet in het echt ook mijn vervoersmiddel worden

, en wel in de kleur Trophy Yellow.
Wat moet je met drie dezelfde kleuren? Nou de bedoeling is om die niet hetzelfde te laten blijven! M'n huidige gele wordt opgeofferd aangezien die niet zo goed gespoten is, de andere nieuwe gele zal zich ook moeten lenen. We gaan namelijk resprayen! Één moet er parelmoerwit gaan worden of een meer metallic achtige variant van die kleur, de ander zwart mettalic. Beide of één van beide met eventueel zwarte wielen, daar ben ik nog niet echt uit.
Kijk er nu al naar uit om het eindresultaat in de kast te hebben
Overigens blijf ik nog wel steeds op zoek naar de rode Tf, want als ik die heb dan heb ik de vier orginele kleuren. Ook heb ik het idee opgevat om een leuk blauw politiezwaailicht op de bovenkant van de voorruit te kunnen zetten. Bevestigging wordt dus niet definitief en komt ook wel voor elkaar, desnoods met een beetje Pritt Post-It

Nu vraag ik me alleen af war ik die dingen kan vinden, gaat om zo'n rond zwaailicht dat bij benodigd op een burgerauto wordt gezet