Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> Nieuwe aanwinsten: MgA Hardtop + MgC Gt!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Bedankt weer allemaal :cool: Tis trouwens duidelijk dat de meeste vooral weg zijn van oud engels :P
Vandaag is het franse pakketje gearriveerd, dus nu is de C Gt compleet gemaakt!

@Tom: Je bedoeld deze?:
Afbeelding

Daar ben ik niet zo fan van eerlijk gezegt. Vind die kleuren wel mooi, maar die plastic bumpers staan hem gewoon niet, bah...
Beetje teveel opgeplakt en auto's uit die jaren zijn gewoon niet geschikt voor echte bumpers, daar is in het ontwerp gewoon geen rekening mee gehouden.
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

De rubberboot, is niet de mooiste, maar hoort wel in deze schitterende collectie :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Unieke collectie, snap alleen niet waarom. Ziet er goed uit namelijk :worshippy: :thump_up: !
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Wat snap je niet Silverarrow :roll: :D
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Even ook maar in m'n eigen topic plaatsen, er komen dus eerste week februari een tiental modellen deze kant op. Nee die zijn niet allemaal voor mij hoor :P , nee maar toch hou ik er niet één maar in ieder geval twee. De overige gaan naar andere kopers op het MgF forum en de evntuele geïnteresseerde die zich via hier gemeld heeft.
Het gaat om de Mg Tf, ja zeldzaam en moet in het echt ook mijn vervoersmiddel worden :roll: , en wel in de kleur Trophy Yellow. :cool:

Wat moet je met drie dezelfde kleuren? Nou de bedoeling is om die niet hetzelfde te laten blijven! M'n huidige gele wordt opgeofferd aangezien die niet zo goed gespoten is, de andere nieuwe gele zal zich ook moeten lenen. We gaan namelijk resprayen! Één moet er parelmoerwit gaan worden of een meer metallic achtige variant van die kleur, de ander zwart mettalic. Beide of één van beide met eventueel zwarte wielen, daar ben ik nog niet echt uit.
Kijk er nu al naar uit om het eindresultaat in de kast te hebben :cool:

Overigens blijf ik nog wel steeds op zoek naar de rode Tf, want als ik die heb dan heb ik de vier orginele kleuren. Ook heb ik het idee opgevat om een leuk blauw politiezwaailicht op de bovenkant van de voorruit te kunnen zetten. Bevestigging wordt dus niet definitief en komt ook wel voor elkaar, desnoods met een beetje Pritt Post-It :thump_up: Nu vraag ik me alleen af war ik die dingen kan vinden, gaat om zo'n rond zwaailicht dat bij benodigd op een burgerauto wordt gezet :)
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> New: 1:18 Minichamps Morris Minor (Police)!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Vrijdag een nieuwe gekocht, een Morris Minor Police :cool:

Afbeelding

Altijd al een mooie klassieke auto gevonden en past nu eigenlijk best wel goed bij de Mg's als je de orginele betekenis van de afkorting bekijkt (Morris Garages). Zaterdag ook mooie foto's kunnen maken bij m'n tante. Ze woont in een schitterend oud klooster uit de jaren 30, maar ze gaan helaas wel verhuizen, dus was de laatste keer op dit mooie oude terrein.

Nu over het model. Minichamps heeft hier nu wel eens een fantastisch model neergezet en dat voor één uit de 'goedkope serie"! Als je de ontbrekende stoffen bekleding even vergeet zou het eigenlijk best een Autoart kunnen zijn geweest (van een aantal jaren terug). Enige nadeel, de 'Police' details zijn niet overgespoten met blanke lak en de foto-etsen zitten vast met zo'n livery "stickertje" in plaats van dat ze vastgelijmd zijn :thump_down: De antenne was ook al krom en erg breekbaar, die is dus vervangen door een mooie metalen.
Voor het geld krijg je echter toch wel veel, dus al met al erg tevreden over de aankoop. Maar genoeg gepraat nu, it's picture time! :D

1:18 Morris Minor (Police)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

En afgelopen zaterdag bij m'n tante, daar stootte m'n moeder de zelfgemaakte antenne eraf :evil:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
galleria ferrari

Bericht door galleria ferrari »

prachtig model! zeer mooi :thump_up: :thump_up:

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zeker een schitterend model, nu nog een mini cooper police ernaast :mrgreen:
Bien

Bericht door Bien »

Hele mooie aanwinst :worshippy:
Mooie foto's ook!

En het rijtje op de vorige pagina :shock: :shock: :drool:
Nick7

Bericht door Nick7 »

Mooi model :thump_up: . Komt me alemaal bekend voor wij hebben zelf ook nog zo'n Morris, maar die rijdt niet meer :( .
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Mooie model, erg leuke aanwinst heb je daar :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Dit is inderdaad een hele fraaie klassieker :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

heele mooie foto's van een tof model! :thump_up:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: MgB(C), Audi A4(C) & AM DB4 Zagato!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Ook de laatste allemaal bedankt voor je reactie :thump_up:

Gisteren drie nieuwe aanwinsten ontvangen! :D
Alle drie van ebay gehaald en begon vanwege de MgB cabrio, die had ik nog nodig om m'n collectie AA MG af te maken. Weer een mooi ding en ook de kleur blauw en de mettalic lak doen hem goed. Vreemde is wel dat het opgevouwen dakje raar plakt en ook de stoelen hebben er een beetje last van. Nee het is geen raar kleefsel, want ga je er met iets overheen om het eraf te halen, dan kom je van de koude kermis thuis. Je neemt van het dakje alleenmaar een laagje hardrubber mee... Dat had ik niet verwacht van Autoart dit soort materialen. Afblijven dus maar want het ziet er verder gewoon top uit :cool:

Goed ik had de MgB cabrio dus voor een mooi bedrag weten te scoren, maar om de verzendkosten een beetje goed te kunnen maken nog maar op een paar andere geboden. Dat leverde o.a. een mooie Aston Martin Db4 Zagato op. Het is geen super gedetailleerd ding, stond ook niet echt op de verlanglijst, maar de kleur en de body kan ik erg waarderen (het is tenslotte een Zagato) en hij past gewoon wel erg leuk naast m'n DB5 :thump_up:

Later in een herkansingsaanbod (kreeg het object aangeboden door de verkoper voor mijn maximaal geboden bedrag) ook nog een A4 cabrio. Model al aantal malen gezien, maar bij eventuele aankoop kon ik nog altijd niet kiezen voor de zilvere of blauwe, dat bleef lastig met het vaak slechte licht in de winkels. In principe kreeg ik de zilvere aangeboden, maar na lang wikken en wegen toch maar de verkoper gevraagd of die ook blauw had en ja. Nu ik hem in m'n handen heb gehad ben ik meer dan blij met het model. Dat blauw staat hem super en het interieur is ook super mooi (qua kleur) en dat alles veel minder saai dan de zilvere die een zwart interieur heeft en bruin houtinleg. Het is ook mijn eerste Audi moet ik bekennen (ja heb ook nog een Maisto Lemans maar dat teld niet echt vind ik), maar ik ben er echt heel erg blij mee. Erg mooi gemaakt model en toch wel echt een beauty in deze uitvoering met het donkerblauwe dak, grijze interieur en blauw mettalic lak :cool:

Genoeg gepraat tijd voor foto's!

--- Mg B (Cabrio) ---
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--- Aston Martin DB4 (Zagato) ---
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--- Audi A4(Cabrio) ---
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mercedes_Freak
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: MgB(C), Audi A4(C) & AM DB4 Zagato!!

Bericht door Mercedes_Freak »

heerlijke aanwinsten !! :cool:
Plaats reactie