Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
aerogi schreef:Als ik die foto's zie, begin ik veel goesting te krijgen om mijn eerste niet F1 Tamiya model te maken. Ik heb er twee liggen, nl deze Mercedes en de Canon Porsche. Het zou eens iets anders zijn dan een F1 model. Maar ik blijf het doodjammer vinden dat het twee verschillende schalen zijn... De F1 kits zijn in schaal 1/20, terwijl de overige zoals de Group C voituurkes in schaal 1/24...
Kzou zegge laat je volledig gaan en bouw die mercedes kunne we eens vergelijken
Dat is weer een applausje waard Dragonfly! Echt een mooi resultaat, mooie kleur, super gedetailleerde motor en die vleugel is ook fantastisch wel jammer dat de decall met de ster niet zo goed uitkomt op deze lak maar das dan ook alles