Zelfs Bernie vind het niks zei ie op de Monaco startgrid tegen Brundle, en ik ben het niet vaak met hem eens.
De FIA regeert met ijzeren hand, maar ik geloof dat 't ze deze keer fataal wordt. Tijd dat de bom ontploft en er wat radicale veranderingen gaan plaats vinden, want op dit moment betekent de F1 als raceklasse m.i. niet veel meer.gpupdate.net schreef:Er komt volgend jaar een budgetplafond van 45 miljoen euro, of de teams dat nu willen of niet. Dit heeft de internationale autosportbond FIA laten weten.
Racen met auto's die er nog een beetje uitzien als een auto is veel realistischer, dus wat dat betreft hulde aan de Sportscars GTklassen.rsh_scuderia schreef:En ik kan daar alleen maar blij mee zijn. Vanaf de jaren 90 is de F1 stelselmatig kapot gemaakt door de grote fabrikanten waardoor echte teams het loodje moesten leggen.
Een win-win situatie dus
Dus als we een kampioenschap krijgen met B-Rijderts, Teams die nu in lagere klasses niet eens kunnen strijden voor overwinningenen, al die Tilke banen dan zijn we terug bij een echt kampioenschap? Soms (Nou ja soms, eigenlijk altijd) slaan jouw reacties echt nergens op.rsh_scuderia schreef:De FOTA teams starten een eigen competitie op.
Ik zeg, we zijn weer terug naar de echte teams misschien wel met echte mannen, echte wagens en ecte voetjes voor de vooras![]()
Nou, daaaaaaaaaaagggggggg
fish88 schreef:Maar anyway 2 kampioenschappen gaat nooit werken, dat hebben we in het verleden al bij een zeer succesvol kampioenschap gezien en dat kampioenschap heeft nu in Nederland meer kijkers dan in de gehele Verenigde Staten. In Amerika was het NASCAR die van de split kon profiteren en in Europa zullen we de komende jaren absoluut een groei zien in Endurance racing.
Ik ben blij dat jouw reactie zo is, zoals die is, waardoor mijn stelling nogmaals 100% accuraat isfish88 schreef:Dus als we een kampioenschap krijgen met B-Rijderts, Teams die nu in lagere klasses niet eens kunnen strijden voor overwinningenen, al die Tilke banen dan zijn we terug bij een echt kampioenschap? Soms (Nou ja soms, eigenlijk altijd) slaan jouw reacties echt nergens op.rsh_scuderia schreef:De FOTA teams starten een eigen competitie op.
Ik zeg, we zijn weer terug naar de echte teams misschien wel met echte mannen, echte wagens en ecte voetjes voor de vooras![]()
Nou, daaaaaaaaaaagggggggg
Maar 20 minuutjes hoeven rijden om Hamilton uit te jouwen, ik kan niet wachten !En dat Assen en/of Zandvoort nu maar eens heeeeeel snel een bruine bovenarm bij de FOTA mogen gaan scoren.