In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
Mooie Audi, ga je 'm ook afhalen bij de fabriek zoals op de foto's?
- DerPolizist
Hey Tom,
Nee helaas
Me pa had daar geen zin in om daar helemaal heen te reizen, om de auto af te halen.
Nee helaas

Ik heb vandaag mijn Leon ingeruild voor een Alfa Romeo 1.9 JTD "edizione limitata" .

Laatst gewijzigd door Bert op za 04 jul 2009 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
mooie auto hoor
vond de leon alleen iets mooier..

vond de leon alleen iets mooier..
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Goede smack hoor. Fijne motor in een comfortabele wagen.
Uit de tijd dat Alfa nog mooie hatchbacks kon maken.
Uit de tijd dat Alfa nog mooie hatchbacks kon maken.
- Jolly Club
Netjes hoor, al zouden originele Alfa 16" velgen niet misstaan op deze. Veel plezier ermee !!! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ja ik heb een 17" setje op mijn verlanglijstje staan, maar alles op z'n tijd.
- Jolly Club
Mijn zwager had exactly dezelfde 147 in rood, met de originele teledials 16" van de 156 er onder. Stond erg stijlvol ! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Mooie Alfa! Die motorisering is geen verkeerde wat ik ervan gelezen heb.
Gefeliciteerd!

Deze Alfa ziet er stukken beter uit dan de MiTo, mooie kleur ook!
http://www.emilderuiter.nl/ascona/ascona-a-8.jpg
de wagen die ik aan het restaureren ben seh
de bedoeling is om er een dikke muscle motor in te steken in slag van een 3liter, dubbele webers, supersprint uitlaat, ...
daFFe
de bedoeling is om er een dikke muscle motor in te steken in slag van een 3liter, dubbele webers, supersprint uitlaat, ...
daFFe
- DerPolizist
Zo vandaag even bij de nieuwe wagen wezen kijken:O Wat een wagen is het ook, echt een krachtige uitstraling. Hij is precies zo geworden zoals gehoopt had. De Sportback met S-line krijgt een totaal andere uitstraling dan een Sportback zonder S-line. Ook de Xenon verlichting maakt de neus een stuk aggresiever. De kleure Phantomblack komt erg mooi uit met de velgen, het model en de S-line uitvoering.
De wagen was zoals ik al eerder zei nog smerig en sommige delen zaten nog in plastic.
Het interieur is erg mooi geworden. Helaas is er wel iets fout gegaan bij de bestelling en hebben we geen constrasterende stiksels om de matten en op het stuurwiel:( Maar daar wordt een oplossing voor gezocht. De zwarte hemel, die nieuwe aluminium accenten en de aluminium inleg geeft het interieur een fraaie, sportieve uitstraling. Het Navigatie systeem werkt vertrouwd en erg duidelijk en staat zeer fraai. Wat er qua veranderingen voor het interieur op de planning staat is als volgt: S3 pedalen, S-line matten contrasterende stiksels, MF-stuur met contrasterende stiksels (gelijk aan huidig exemplaar) en een Ipod voor de Audi Music interface. De lelijke raampjetikkers komen nog onder de stoelen.
Voor het exterieur een S3 grille met quattro badge en wil nog zien bij Pon kentekenplaathouders te regelen met alleen audi.nl erop.
De motor klinkt zeer goed en je hoort dat er een turbo in zit. Hij gromt wel een beetje als de motor aanstaat. Tevens heeft onze wagen het quattro systeem en daardoor heeft de wagen een nog betere wegliggen (landweggetjes zijn machtig).
Voor zover over de auto nu de foto's:
(ik weet het, kwaliteit van de foto's kan beter, maar heb geen Spiegelreflexcamera helaas)

Ook heb ik nog een ritje geregeld in de nieuwe Audi A4 Allroad. Ze hadden em net binnen. De wagen trekt best wel bekijks, ziet er stoer uit en rijdt zeer fijn. Er zat een 2.0 TDI motor in dus het was niet echt een erg snelle, maar voldoende power. Ook had de wagen Drive select, leuke optie waarbij je de onderafstemming kan instellen. Ook hier wat foto's van, van tijdens de proefrit.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Mooiere foto's volgen.
Met vriendelijke groet.
Kevin Bakker
De wagen was zoals ik al eerder zei nog smerig en sommige delen zaten nog in plastic.
Het interieur is erg mooi geworden. Helaas is er wel iets fout gegaan bij de bestelling en hebben we geen constrasterende stiksels om de matten en op het stuurwiel:( Maar daar wordt een oplossing voor gezocht. De zwarte hemel, die nieuwe aluminium accenten en de aluminium inleg geeft het interieur een fraaie, sportieve uitstraling. Het Navigatie systeem werkt vertrouwd en erg duidelijk en staat zeer fraai. Wat er qua veranderingen voor het interieur op de planning staat is als volgt: S3 pedalen, S-line matten contrasterende stiksels, MF-stuur met contrasterende stiksels (gelijk aan huidig exemplaar) en een Ipod voor de Audi Music interface. De lelijke raampjetikkers komen nog onder de stoelen.
Voor het exterieur een S3 grille met quattro badge en wil nog zien bij Pon kentekenplaathouders te regelen met alleen audi.nl erop.
De motor klinkt zeer goed en je hoort dat er een turbo in zit. Hij gromt wel een beetje als de motor aanstaat. Tevens heeft onze wagen het quattro systeem en daardoor heeft de wagen een nog betere wegliggen (landweggetjes zijn machtig).
Voor zover over de auto nu de foto's:
(ik weet het, kwaliteit van de foto's kan beter, maar heb geen Spiegelreflexcamera helaas)

Ook heb ik nog een ritje geregeld in de nieuwe Audi A4 Allroad. Ze hadden em net binnen. De wagen trekt best wel bekijks, ziet er stoer uit en rijdt zeer fijn. Er zat een 2.0 TDI motor in dus het was niet echt een erg snelle, maar voldoende power. Ook had de wagen Drive select, leuke optie waarbij je de onderafstemming kan instellen. Ook hier wat foto's van, van tijdens de proefrit.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Mooiere foto's volgen.
Met vriendelijke groet.
Kevin Bakker
daFFe schreef:http://www.emilderuiter.nl/ascona/ascona-a-8.jpg
daFFe
dat soort opels kan ik als ford freak wel waarderen
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
Schitterende A3 heb je
(binnenkort?)
Die A4 vind ik er ook niet verkeerd uitzien

Die A4 vind ik er ook niet verkeerd uitzien

Mooi hoor die A3 , mooie strakke wagen in deze uitvoering 

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .