Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
UT-models Corvette Daytona Pace car & Autoart Corvette C5-R #63
Exoto Corvette Sting Ray & ERTL Corvette C4 007
(zoals je ziet past de C4 er qua kleur nog niet bij..deze gaat waarschijnlijk weg als de bestelde C4 in het donkergroen binnen komt)
Laatst gewijzigd door Kiwi op za 25 jul 2009 13:51, 7 keer totaal gewijzigd.
Maare...bij mij vallen er steeds plaatjes weg
Van het overzicht van alle modellen is de rode set net weg gevallen (en ik heb al via 3 uploadcentra geprobeerd)
Jaap schreef:wat een mooie bak deze word toch ook wel Sharknose genoemd of zit ik dan helemaal verkeerd
Volgens mij wordt die term vrij veel gebruikt, ook bij diverse corvette en zelfs ferrari modellen.
Zover ik weet werd de 3e generatie Corvette's wel sharknose genoemd, en de Manta Ray is een prototype voor de 3e generatie.
Ik ben niet de grootste Corvette fan, maar deze Manta Ray vind ik wel erg mooi, wat een schoonheid Als er ooit een Corvette in mijn collectie komt, dan is het zeker deze !!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533