Smokey`s collectie: Nieuwe opstelling.
-
- Schaal: 1:43
Re: Smokey`s update: 29-06 mega update!!! p20
Maar waar heb je die Pagani Zonda GR gekocht?
Die zoek ik al 2 jaar?!
Groetjes Ricoo.
Die zoek ik al 2 jaar?!
Groetjes Ricoo.
http://www.mastremodels.hyves.nl en word nu het nog kan lid!
Bij Quality scales dus RicoSmokey schreef:
@ ricorenaultf1 : die pagani heb ik ooit eens opgeduikeld bij quality scales maar dat was destijds ook de enige die hij had.
Mocht ik hem ooit wegdoen (kan idd nog wel ff duren) dan hoor je het van me

greetz Smokey
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
ik dacht deze week ook ff de solberg focus binnen te krijgen maar dat gaat helaas nog wat langer duren
geduld is een schone zaak ......zeggen ze.........
Greetz Richard

geduld is een schone zaak ......zeggen ze.........

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Wat een mooie collektie heb je 

Website about motorsport
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
Super-verzameling, fantastisch mooi opgesteld!
Re: Smokey`s update: 27-7 houten: 5 rally + dio p22
Zoals al te lezen was in het topic van mijn neef (lees grote broer) rudie20vt zijn we zaterdag ook ff lekker naar Houten geweest om al het geld in het budget op een gepaste manier te investeren in vulling voor onze vitrinekasten.
het zou een heerlijke dag worden met heerlijk weer. buiten 24 graden en binnen 44
al direct in het begin zorgde mijn scherpe oog voor lichte irritatie bij mijn compagnon toen ik de tot op dat moment enige zichtbare Ford focus van Rossi wist te lokaliseren die we op ebay hadden gezien maar niet op de ixo site. beiden zaten we te azen op dit heerlijke model!!! en ik had in dit geval de
prijs
Ford Focus RS WRC #46 Rossi/Cassina Rally Monza 2006 IXO

op dezelfde plek zag ik de zeer geinige c2 s1600 van Loeb waar hij met zijn vrouw in heeft gestoeid. mede door de aantrekkelijke livery van de auto besloot ik om ook die maar eens even bij te zetten in mijn collectie
Citroën C2 S1600 #1 Loeb/ Loeb 3rd rally du Var 2008 IXO

Nadat ik van deze succeservaring bekomen was en rudie weer geblust was na het ter plekke afbranden
spotte ik nog 1 rossi focus (die door een ander persoon weer gemist was
) en zo kon ook deze rally liefhebber weer zijn schone lach voor de dag toveren. mijn volgende aanwinst is een heerlijk model van altaya dat ik op internet al had gespot en waarvan ik hoopte dat ik hem op de beurs tegen zou komen. lieve kleurstelling vond ook mijn vrouw
Peugeot 206 WRC #4 Delecour/Pauwels Rally de Madeira 2003 Altaya

Iets verderop zag ik tot mijn grote vreugde een grote toekomstige oranje vriend in een bak staan die ik niet kon weerstaan en al helemaal niet voor die prijs
Het was een heerlijke toet van de broer van mister Hollywood.
Ford Focus RS WRC #14 H.Solberg/Menkerud Rally Monte Carlo 2008 IXO

Het laatste model van deze dag zag ik helemaal achterin de hal in een mij nog onbekende verpakking (het bleek de nieuwe vitesse verpakking te zijn.) ik had hem al wel zonder zijn doos op internet gezien en vond hem zeker de moeite waard om in te laten pakken
Mitsubishi Lancer Evo IX #33 Nutahara/Barritt Rally Monte Carlo 2006 group N 1st place Vitesse

Tot slot heb ik nog slechts 1 aanwinst te melden. de oplettende kijker heeft het natuurlijk al gezien in de titel van het topic en anderen op de foto`s.
Ik heb namelijk weer een diorama gekocht om de foto`s hier en daar weer wat meer kracht bij te zetten en om de afwisseling er in te houden.

ik hoop dat jullie net zo van deze update genieten als dat ik van de dag heb genoten in houten en natuurlijk van de rakkers die nu in mijn kast staan
Greetz Richard
het zou een heerlijke dag worden met heerlijk weer. buiten 24 graden en binnen 44

al direct in het begin zorgde mijn scherpe oog voor lichte irritatie bij mijn compagnon toen ik de tot op dat moment enige zichtbare Ford focus van Rossi wist te lokaliseren die we op ebay hadden gezien maar niet op de ixo site. beiden zaten we te azen op dit heerlijke model!!! en ik had in dit geval de

Ford Focus RS WRC #46 Rossi/Cassina Rally Monza 2006 IXO

op dezelfde plek zag ik de zeer geinige c2 s1600 van Loeb waar hij met zijn vrouw in heeft gestoeid. mede door de aantrekkelijke livery van de auto besloot ik om ook die maar eens even bij te zetten in mijn collectie
Citroën C2 S1600 #1 Loeb/ Loeb 3rd rally du Var 2008 IXO

Nadat ik van deze succeservaring bekomen was en rudie weer geblust was na het ter plekke afbranden

Peugeot 206 WRC #4 Delecour/Pauwels Rally de Madeira 2003 Altaya

Iets verderop zag ik tot mijn grote vreugde een grote toekomstige oranje vriend in een bak staan die ik niet kon weerstaan en al helemaal niet voor die prijs

Ford Focus RS WRC #14 H.Solberg/Menkerud Rally Monte Carlo 2008 IXO

Het laatste model van deze dag zag ik helemaal achterin de hal in een mij nog onbekende verpakking (het bleek de nieuwe vitesse verpakking te zijn.) ik had hem al wel zonder zijn doos op internet gezien en vond hem zeker de moeite waard om in te laten pakken

Mitsubishi Lancer Evo IX #33 Nutahara/Barritt Rally Monte Carlo 2006 group N 1st place Vitesse

Tot slot heb ik nog slechts 1 aanwinst te melden. de oplettende kijker heeft het natuurlijk al gezien in de titel van het topic en anderen op de foto`s.
Ik heb namelijk weer een diorama gekocht om de foto`s hier en daar weer wat meer kracht bij te zetten en om de afwisseling er in te houden.

ik hoop dat jullie net zo van deze update genieten als dat ik van de dag heb genoten in houten en natuurlijk van de rakkers die nu in mijn kast staan

Greetz Richard
- Marc540i
- Schaal: 1:18
Geweldig mooie dikke rally update.
Mooie wagentjes allemaal, die c2 vind ik echt heel apart.
Had ik nog nooit eerder gezien.
Dio is ook toppie, helemaal perfekt om die wagens van jou te fotograferen.
Grtz Marc.

Mooie wagentjes allemaal, die c2 vind ik echt heel apart.

Had ik nog nooit eerder gezien.

Dio is ook toppie, helemaal perfekt om die wagens van jou te fotograferen.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Mooie update van mooie auto's. En dat diorama is ook helemaal gaaf. Je foto's zien er ook top uit.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Mooie aanwinsten & mooie diorama & mooie foto's

- FordMustangGT
Zeer mooie rallybakken erbij, Smokey, en de foto's zien er ook goed uit met dat diorama 

een hele mooi update met erg fraaie modellen.
Super

Super

thx heren, ik ben er zelf ook echt over te spreken.
het zijn dit keer echt superwagens en het dio is er 1 om van te smullen vind ik zelf
ik ben blij dat jullie de foto`s op deze manier wel te doen vinden
nogmaals thx for the comments
Greetz Richard
het zijn dit keer echt superwagens en het dio is er 1 om van te smullen vind ik zelf
ik ben blij dat jullie de foto`s op deze manier wel te doen vinden

nogmaals thx for the comments
Greetz Richard
- Powersprint
Je diorama doet zeker waarvoor je het gekocht hebt: je foto's levendig maken
Echt super om te zien! Je rally bolides zien er uiteraard ook goed uit, vooral die van Loeb vind ik geweldig 

Schitterende aanwinsten, die diorama's zijn veel waar voor weinig geld... ik heb er ook een paar en vind ze geweldig.
He broertje
Dat ziet er goed uit en in houten was erg gezelllig.
Het diorama komt mooi uit zo op de foto's.
mooie modellen en die loeb versie is echt vet.
die focus van rossi vind ik niet zo.

Dat ziet er goed uit en in houten was erg gezelllig.

Het diorama komt mooi uit zo op de foto's.

mooie modellen en die loeb versie is echt vet.

die focus van rossi vind ik niet zo.