jonnoT schreef:De vraag is natuurlijk in hoever jij het model wilt laten lijken op de Landrover waar je in getoerd hebt
JonnoT, bedankt voor je bijdrage
er zit wel een leuk verhaal aan dit hele model: " 3 dagen in het Kruger Park toeren met 2 overnachtingen, groep van max 8 personen voor ??? Rand P.P. " stond er op een flyer in ons hotel.
Mooi aanbod, en we wilden zo'n soort excursie toch doen, dus geboekt. De groep zou gaan rijden met 2 Landrovers 110 LWB type 3 met een vast dak.
Op het laatste moment, komt er nog een gezin met 2 grote kinderen (16 -17 jr.).
De excursie organisatie, vroeg aan de deelnemers, of het gezin nog mee mocht, tuurlijk.
Toen kwam de organisatie aan met deze Landrover 109 SWB, niks meer van een huifje, maar nog wel met de rongen.De auto was voor de trip creme kleurig / geroken wit, met enorm veel butsen en schade, verder een top auto. Ik stelde me gelijk beschikbaar om met dat wagentje te gaan rijden, zodat er geen extra chauffeur ingehuurd moest worden.
Er werd wel een vraag gesteld of ik wel eens in een 4x4 had gereden, natuurlijk kon ik dat beamen.
Iedereen kon hun koffer (overnachtingsspullen) er bij ons indoen, en gaan met die banaan.
Hele leuke en bijzondere excursie gehad, enorm veel groot en middel groot wild gezien.
Ik kan het echt iedereen aanraden om zo'n excursie te gaan doen.
Bij terugkomst, was de 109, donkerroze / bruinig geworden, van het vuil wat hij onderweg had opgepakt.
Ik ga niets aan het modelautootje te doen, dan zou ik ook de rongen in maken en hem met butsen, deuken en een paar verveloze plekken in de laadbak maken.
Hij komt op nieuw rubber te staan, en verdwijnt dan de woonkamer in, bij die andere souvenier zaken.
Sandra zag hem liggen op die rommelmarkt.
Ron