Oxford Diecast

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Oxford Diecast

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Hallo allemaal,

zojuist krijg ik een exemplaar van Modelauto (151) in mijn handen gedrukt.
Lekker eerst in gebladert, en dan gaan lezen.

Zie ik in deze uitgave, toch wel bijzonder mooie Engelse wagens staan.

Kan iemand, mij hier iets meer over vertellen, kwaliteit, detail, afwerking, enz..

Ik heb vooral interesse in de Jaguars MK XVII, ander Jaguars en de Daimler DS 420.

Het is niet voor mijzelf (spaar maar MB's) maar voor iemand in de familie, die dit soort auto's heeft laten rijden destijds. (verjaardags cadeaux)

Ik kijk uit naar jullie reactie.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Oxford Diecast

Bericht door jonnoT »

heb je ook een foto van de Jaguar mk XVII, Ik ken dat type niet en weet toch wel wat van jaguars :doh:
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Oxford Diecast

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

jonnoT schreef:heb je ook een foto van de Jaguar mk XVII, Ik ken dat type niet en weet toch wel wat van jaguars :doh:
Beste Jonno,

Van Bondracer (Guy) kreeg ik de link naar de bekende winkel in Munster.

maar als je mij meer kan vertellen over de details en afwerking van de modellen van dit merk, graag. Voor het geld hoef je het niet te laten (+/- euro 25, per stuk), maar ik wil juist iets meer weten.

Of gewoon eens in een winkel / beurs gaan kijken (ik moet echt eerst zo'n doosje/model in mijn handen hebben gehad en bekeken) voordat ik een aanschaf ga doen.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Oxford Diecast

Bericht door tom »

Ik heb er afgelopen zaterdag een paar in handen gehad en ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteitverhouding. Leuke keuze van modellen ook.
Plaats reactie