Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ron is een tijdje met vakantie geweest en is daarom niet zo veel op het forum geweest, kan wel zeggen dat de nieuwe layout er pico bello uitziet.
@ all, bedankt voor jullie geweldige complimenten over de MB SL rallye San Remo
Tijdens onze vakantie, was ik zelfs jarig, afgelopen zaterdag is het feest gevierd en veel mooie cadeaux mogen ontvangen (updates in meerdere delen)
Natuurlijk begin ik met de allermooiste verjaardagscadeau, van mijn meissie , een fabrieksgebouwde Tin Wizard; MB 540K Cabriolet C met open top, 1939. De auto voor de 'rich en famous' voor die tijd
Allereerst welcome back Ron;
En ...een supermooi cadeau van je wederhelft deze vooroorlogse Benz van 1939 ....heeft "den Dolf " ook niet zo ééntje gehad van Eva B Topaanwinst
en nogmaals dank voor het leuke FotoCD-tje van het Ford Museum
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Nog gefeliciteerd, en een fraai cadeau!
Die 450SLC van de vorige pagina heb ik twee jaar geleden zien rijden bij de Eifel Klassik Rally. Was echt fantastisch om te zien, hij ging er 100% voor en viel nogal op omdat de gemiddelde auto de helft smaller was.
@ all, bedankt voor jullie reacties (verjaardag, vakantie en dit model)
@ Guy: Ik heb geen idee wat die Dolf allemaal van zijn Eva braun heeft gekregen, maar volgens de boeken was de heer Dolf niet zo materiaalistisch ingesteld, hij heeft volgens mij nooit een grote hand in de staats ruif gehad voor eigen gewin, zoals bijna alle (F. Castro ook niet) ander dictatoren.
De MB 500 (540) K was wel erg geliefd onder de ander nasi bonzen (Göring, Himmler, Krupp, Rommel, Gudariaan, enz.)
@ Brambo: zat Al in 1939 niet al gevangen in Fort Noks (Alcatraz) in Hells Angels City (LA), maar idd een ideale boeven bak
een paar maten zijn ook op de IAA in Frankfurt geweest, ze hebben zelf natuurlijk veel gezien maar ook modellen gekocht en ook voor mij . Daar gaan we dan:
McLaren SLR Striling Moss van MC
en samen met zijn jongere broer uit 1955, 300 SLR MM, MC
SL 63 AMG v8 & SL 65 AMG v12 Biturbo van MC
De SL 65 AMG, heeft een chromen strip aan de voorkant en andere velgen
SL 65 AMG v12 Biturbo Black Series van MC
SLS 63 AMG, in mat alu en zwart van Spark (zelf besteld bij MB dealer)
geniet van de foto's, volgende keer weer een kado update